РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ У ВУЗІ

Автор(и)

  • О.В. Казанжи МДУ ім. В.О. Сухомлинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6953

Ключові слова:

pedagogical creative works, creative teacher, methodic of development of creative abilities

Анотація

In this article the essence of pedagogical creative works is considered some qualities of creative teacher are defined and the experimental methodic of development of future teachers creative abilities during university training is revealed.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 92 / PDF downloads: 84

Посилання

Андреев В.И. Диалектиха воспитания и самовоспитания •пюрческой личности / В.И.Андреев - Казань, 1988. - 228 с.

Загвязинский В.И. Педагогическое творчество учителя / В.И.Загвязинский - М., 1987.-159 с.

Кан-Калик В.А., Никандров Н.Д. Педагогическое творчество учителя / В.А. Кан-Калик, Н.Д. Никандров-М., 1987. - 159 с.

Лузина Л.М. Формирование творческой индивндуальности учителя в педвузе/ Л.М. Лузнна - Ташкент, 1986. - 102 с.

Основи педагогічної творчості вчителя: Навчально-методичний план і програма курсу для педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів / [Укл. С.О. Сисоєвої, В.І. Барко, І.В. Бушовський та ін.]-К., 1991. - 32 с.

Поташних М.М. Педагогическое творчество: Проблемні развития и опыт. Пособие для учителя / М.М. Податник - К., 1988. - С. 5-60.

Рувинский Л.И. Теория самовоспитания/ Л.И. Рувинский - М., 1957. - Т.1. - 303 с.

Сидоренко Т. Творчість у діяльності вчителя/ Т. Сидоренко // Рідна школа. - 2001. - №5. - С. 55-57.

Сисоєва С.О. Основи педагогічної творчості вчителя: Навчальний посібник/ С.О. Сисоєва - К.: ІСДОУ, 1994. -112 с.

Шакуров Р.Х. Творческий рост педагога/ Р.Х. Шакуров - М., 1985. - 80 с.

Щербакова К.І. Вступ до спеціальності: Навчальний посібник. - К., 1990.- 166 с.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Казанжи O. (2009). РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ У ВУЗІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 412–419. https://doi.org/10.31812/educdim.6953

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи