ГАРМОНІЗАЦІЯ ЗНАНЬ І ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ

Автор(и)

  • В.Г. Столяренко Криворізький державний педагогічний університет
  • П.П. Нечипуренко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6960

Ключові слова:

pedagogical education, harmonization of education, teacher of chemistry

Анотація

At the beginning of XXI some tasks are arisen, such as: the definition of cooperation's strategy, the elaboration of the joint approaches to "the harmonization" of the value orientations, content, forms and methods of the pedagogical education. The solution of these problems is the obligatory condition of the formation of the person of a teacher of chemistry as a high-professional specialist.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 84 / PDF downloads: 37

Посилання

Бондаревская Е.В. Гуманистнческая парадигма личностно ориентированного образования / Е.В. Бондаревская // Педагогика. - 1997. - № 4. - С. 11-17.

Положення про кредитно-модульну систему організації навчального процесу в УДХТУ / (Рижова О.П., Кошель М.Д.,Пініелле І.Д., Положай С.Г.]. - Дніпропетровськ: УДХТУ, 2005. - 17 с.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Столяренко V., & Нечипуренко P. (2009). ГАРМОНІЗАЦІЯ ЗНАНЬ І ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ. Educational Dimension, 25, 461–466. https://doi.org/10.31812/educdim.6960

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи