ГАРМОНІЗАЦІЯ ЗНАНЬ І ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6960Ключові слова:
pedagogical education, harmonization of education, teacher of chemistryАнотація
At the beginning of XXI some tasks are arisen, such as: the definition of cooperation's strategy, the elaboration of the joint approaches to "the harmonization" of the value orientations, content, forms and methods of the pedagogical education. The solution of these problems is the obligatory condition of the formation of the person of a teacher of chemistry as a high-professional specialist.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бондаревская Е.В. Гуманистнческая парадигма личностно ориентированного образования / Е.В. Бондаревская // Педагогика. - 1997. - № 4. - С. 11-17.
Положення про кредитно-модульну систему організації навчального процесу в УДХТУ / (Рижова О.П., Кошель М.Д.,Пініелле І.Д., Положай С.Г.]. - Дніпропетровськ: УДХТУ, 2005. - 17 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 V.H. Stolyarenko, P.P. Nechypurenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.