ПЕДАГОГІЧНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ МОНІТОРИНГУ ОСВІТИ: УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • O.A. Чаркіна Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6965

Ключові слова:

pedagogical testing, monitoring, management, control in education establishments

Анотація

The article deals with the problem concerning existing possibilities of pedagogical testing while forming monitoring system of education establishments on managers' level.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 75 / PDF downloads: 37

Посилання

Андреев В.И. Проблемні педагогического мониторинга качества образования/ В.И.Андреев // Вестник Российской академии образования. - 2001. - № І. - С. 35-42.

Беспалько В.П. Мониторинг качества обучения - средство управлення образованием // Мир образования/ В.П. Беспалько - 1996. - № 2. - С. 31-36.

Ефремова Н.Ф. Современньїе тестовне технологий в образовании/ Н.Ф.Ефремова - Ростов н/Д: Изд-во ДГТУ, 2001. - 187 с.

Майоров А.Н. Теория и практика создания тестов для системи образования. (Как выбирать, создавать и использовать тесты для целей образования) / А.Н. Майоров - М.: Народное образование, 2000. - 352 с.

Шишов С.Е. Школа: мониторинг качества образования/ С.Е. Шишов, В.А. Кальней - М. : Педагогическое общество России, 2000. - 320 с.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Чаркіна O. (2009). ПЕДАГОГІЧНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ МОНІТОРИНГУ ОСВІТИ: УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ. Educational Dimension, 25, 499–506. https://doi.org/10.31812/educdim.6965

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають