ПРОБЛЕМА СПІВВІДНОШЕННЯ ТЕОРЕТИЧНОГО ТА ЕМПІРИЧНОГО МИСЛЕННЯ

Автор(и)

  • Є. Денисенко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7092

Ключові слова:

thinking, theoretical thinking, empiric thinking

Анотація

The article reveals some aspects of theoretical and empirical thinking and the question of their correlation opens up.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 84 / PDF downloads: 61

Посилання

Вертгеймер М. Продуктивное мышление / М. Вертгсймср - М.. 1987. - 140 с.

Давыдов В.В. Виды обобщения в обучении / Василий Васильевич Давыдов. - М., 1972. - 424 с.

Давыдов В.В. Психическое развитие младших школьников / Василий Васильевич Давыдов - М„ 1990. - 160 с.

Исаев Е.И. Психологическая характеристика способов планирования у младших школьников / Е.И. Исаев // Вопросы психологии. - 1984. - № 2. - С. 52-60.

Максимов Л.К. Формирование математического мышления у младших школьников: [Учебное пособие по спецкурсу] / Л.К. Максимов - М., 1987. - 96 с.

Downloads

Опубліковано

05-05-2010

Як цитувати

Денисенко Y. (2010). ПРОБЛЕМА СПІВВІДНОШЕННЯ ТЕОРЕТИЧНОГО ТА ЕМПІРИЧНОГО МИСЛЕННЯ. Educational Dimension, 27, 171–176. https://doi.org/10.31812/educdim.7092

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи