СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ, УМІНЬ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІКА»

Автор(и)

  • O.O. Павленко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7122

Ключові слова:

control, components of control, system of control

Анотація

In the article the problem of the control of knowledge, abilities, of trainees is considered. Own the variant of the monitoring system of knowledge, abilities of pupils on a subject «Economy» is offered (S. V. Stepanenko s curriculum). The periodic (thematic) control of knowledge, abilities of pupils to the fourth section «National economy» is developed (the program S.V. Stepanenko's «Economy»).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 74 / PDF downloads: 48

Посилання

Гурч Л. Некоторые аспекти внедрения европейской системы ECTS в высшее образование Украины / Л.Гурч. // Персонал. - 2004. - №12. - С.68-73.

Довідник з психолого-педагогічних дисциплін для студентів економічних вузів: в двох частинах / [автор і укладач О.О. Павленко]. - Кривий Ріг: КЕІ КНЕУ, 2001. - Ч. II.

Касьянова О.М. Моніторинг в управлінні навчальним закладом / О.М. Касьянова. - Харків: Видавництво «Основа», 2004.

Психологія діяльності та навчальний менеджмент: навчальний посібник / [за заг. ред. М.В. Артюшиної]. - К.: КНЕУ, 2008.

Психология и педагогика: учебное пособие / [под ред. А.А .Бодалева]. - М.: Изд-во Института психотерапии, 2002.

Сеногносва Н.А. Тестирование как одна из форм оценки учебной деятельности / Н.А. Сеногносва // Педагогика. - 2006. - №5. - С. 38-40.

Степаненко С.В. Економіка: програма [для учнів 10-11 класів загальносвіт. навч. закл.] / [за ред. С.В. Степаненка] // «Географія та основи економіки в школі» - 2001. - № 1. - С. 11-14.

Фіцула М.М. Педагогіка / М.М. Фіцула. - К.: Видав, центр «Академія», 2000.

Downloads

Опубліковано

22-06-2022

Як цитувати

Павленко O. (2022). СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ, УМІНЬ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІКА». Educational Dimension, 27, 345–354. https://doi.org/10.31812/educdim.7122

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи