ПСИХОЛОГО-ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГРУПОВОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • Л.М. Шевчук

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7149

Анотація

The article is dedicated to the psychological-didactic peculiarities of pupils' group work at primary school, in particular to the specificity of its using on the basis of taking into account younger schoolchildren's age and individual peculiarities.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 92 / PDF downloads: 79

Посилання

Виноградова М. Д., Первин И. Б. Коллективная познавательная деятельность и воспитание пшольников. - М.: Просвещение, 1977. - 160 с.

Вихрущ А., Вихрущ В. Психолого-педагогічні передумови оптимального сполучення індивідуальних та колективних форм учбової діяльності молодших школярів // Молодший школяр: проблеми розвитку. Матеріали науково-методичної конференції «Розвиток особистості молодших школярів у навчально-виховному процесі». - Івано-Франківськ. - «Плай». 2006. - С. 5-9.

Задоя Е.С. Дидактические условия организации групповьіх форм учебной работы шестилетних первоклассников: Автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01. / Киев, 1989. - 25 с.

Морозов А.В. Деловая психология: Учебник для студентов вьісших учебнмх заведений. Издание 3-є дополненное и переработанное. - М.: Академический проект, 2005. - 1040 с.

Пометун О.І. Інтрактивні технології навчання: Наук.-метод, посібн. / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко; за ред. О.І. Пометун. - К.: АСК., 2006. - 192 с.

Римашевская Л.С. Технология развития навьїков сотрудничества у старших дошкольников. Учебно-методическое пособие. - М.: Центр педагогического образования, 2007. - 112 с.

Скрипченко Н.Ф., Кочіна Л.П., Підгорна Н.І. Заняття з дітьми, які не відвідують дошкільних закладів і підготовчих класів загальноосвітніх шкіл. Методичні рекомендації. Частина І. - К .: Рад. школа, 1985. - 72 с.

Хуторской А.В. Современная дидактика: Учебник для вузов. - СПБ.: Питер, 2001. - 544 с.

Цукерман Г.А. Зачем детям учиться вместе? - М.: Знание. 1985. - 80 с.

Downloads

Опубліковано

20-12-2010

Як цитувати

Шевчук L. (2010). ПСИХОЛОГО-ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГРУПОВОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 28, 113–119. https://doi.org/10.31812/educdim.7149

Номер

Розділ

Психолого-педагогічні аспекти навчання та виховання в початковій школі. Акт.проб