ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Л.П. Лисогор

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7152

Анотація

In the article the role of the cognitive-experienced activity is examined during forming of ecological concepts. It was certain that during supervisions junior schoolboys cognize the natural phenomena and processes independently, by the analysis of changes which take place in an environment.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 69 / PDF downloads: 40

Посилання

Байбара Т. М. Методика навчання природознавства в початкових класах: Навчальний посібник. - К.: Веселка, 1998. - 334 с.

Ващенко Н.І. 3 досвіду екологічного виховання молодших школярів // Початкова школа. - 1990. - № 8. - С. 40-44.

Виноградова Н. Ф. Зкологическое воспитание детей дошкольного и младшего школьного возраста // Экологическое образование: концепции и методические подходьі. - М., 1996.

Горопаха Н.М. Краще пізнати щоб зберегти. - Рівне, 1998. - 76 с.

Кардешук Н., Янішевська С. Формування екологічної свідомості особистості // Проблеми педагогічних технологій: Збірник наукових праць. - Луцьк. - 2003. - Вип. 3. - С. 198-202.

Концепция общего среднего зкологического образования / И.Д. Зверев, А.Н. Захлебннй, И.Т. Суравегина, Л.П. Симонова-Салеева. - М., 1994.

Кудрик В., Стасюк Л. Екологічне виховання учнів молодшого шкільного віку як педагогічна проблема // Наукові записки ТДПУ. Серія: Педагогіка, - 2001. - № 5. - С. 100-103.

Лисенко Н.В. Теорія і практика екологічної освіти: дошкільник-педагог. Навчально-методичний посібник для ВНЗ. - К.: Видавничий Дім «Слово», 2009. - 400 с.

Савченко О.Я. Дидактика початкової школи: Підручник для студентів педагогічних факультетів. - К .: Генеза, 1999. - 368 с.

Downloads

Опубліковано

20-12-2010

Як цитувати

Лисогор L. (2010). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Educational Dimension, 28, 128–131. https://doi.org/10.31812/educdim.7152

Номер

Розділ

Психолого-педагогічні аспекти навчання та виховання в початковій школі. Акт.проб