СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ВИХОВНИХ ЦІЛЕЙ УРОКУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • I.C. Прокоп

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7163

Анотація

In the article actuality of problems of specification and technology of raising of educate aims of lesson is grounded in the conditions of humanism education, personality oriented teaching, traditional and alternative conceptions of educate aims of lesson are analysed at initial school.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 85 / PDF downloads: 47

Посилання

Бабанский Ю.К. Оптимизация учебно-воспитального п оцесса: (Методические основи). - М.: Просвещение, 1982. - 192 с.

Гребенюк О.С. Общая педагогика: Курс лекций. - Калининград: Калининградский университет, 1996. - 89 с.

Дружинина Г.В. Технология постановки операционально заданних задач воспитания в практической деятельности учителя // festival.1september.ru/2006_2007/index.php?subject-21-66k .

Кириченко О. Підготовка вчителя в умовах модернізації загальноосвітньої школи // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія «Педагогіка. Соціальна робота». Вип.8. - Ужгород, 2005. - С. 59-61.

Манукян С.П. Актуальные проблеми современной педагогики // Образование: исследовано в мире. http://www/oim/ru

Савченко О.Я. Сучасний урок у початкових класах. - К.: «Магістр - 8», 1997. - 256 с.

Downloads

Опубліковано

20-12-2010

Як цитувати

Прокоп I. (2010). СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ВИХОВНИХ ЦІЛЕЙ УРОКУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 28, 186–190. https://doi.org/10.31812/educdim.7163

Номер

Розділ

Методичні аспекти навчання та виховання в початковій школі: інноваційні технолог