СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ВИХОВНИХ ЦІЛЕЙ УРОКУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.7163Анотація
In the article actuality of problems of specification and technology of raising of educate aims of lesson is grounded in the conditions of humanism education, personality oriented teaching, traditional and alternative conceptions of educate aims of lesson are analysed at initial school.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бабанский Ю.К. Оптимизация учебно-воспитального п оцесса: (Методические основи). - М.: Просвещение, 1982. - 192 с.
Гребенюк О.С. Общая педагогика: Курс лекций. - Калининград: Калининградский университет, 1996. - 89 с.
Дружинина Г.В. Технология постановки операционально заданних задач воспитания в практической деятельности учителя // festival.1september.ru/2006_2007/index.php?subject-21-66k .
Кириченко О. Підготовка вчителя в умовах модернізації загальноосвітньої школи // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія «Педагогіка. Соціальна робота». Вип.8. - Ужгород, 2005. - С. 59-61.
Манукян С.П. Актуальные проблеми современной педагогики // Образование: исследовано в мире. http://www/oim/ru
Савченко О.Я. Сучасний урок у початкових класах. - К.: «Магістр - 8», 1997. - 256 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 I.S. Prokop
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.