ПРОБЛЕМА ВИЗНАЧЕННЯ НОРМ І ПРАВИЛ ПРОФЕСІЙНО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • М.П. Васильєва

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7177

Анотація

In the article realization of principle of normativity of professional con duct of teacher is analysed through description of the standards and rules of his professionally - pedagogical activity. The specific of deontological approach and feature of deontological standards is exposed in activity of representative of pe dagogical profession.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 69 / PDF downloads: 41

Посилання

Антология мировой философии: в 4-хт. -М .: Мисль, 1969. - Т.1. - Ч.2 . - 578 с.

Васильєва М.П. Основи педагогічної деонтології: Навчальний посібник. - X.: Нове слово, 2003. - 200 с.

Васянович Г.П. Морально-правова відповідальність педагога (теоретико-методологічний аспект). Монографія. - Львів, 1997. - 163 с.

Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад, і голов. ред. В.Т. Бусел. - К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2002. - 1440 с.

Закон України «Про освіту» //Голос України. - 1996. - 2 5 квіт.

Коменский Я. А. Избранные педагогические сочинения / Я.А. Коменский. - М.: Учпедгиз, 1955. - 651 с.

Левитан К.М. Основи педагогической деонтологии / К.М. Левитан. - М.: Наука, 1994. - 192 с.

Педагогическая знциклопедия / Под ред. И. А. Каирова: В 4-х тг. - М.: Советская энциклопедия, 1968. - Т.4. - 912 стлб.

Ушинский К.Д. Человек как предмет воспитания. Опыт педагогической антропологии: Избр. пед. соч.: В 4-хт. / К.Д. Ушинский. - М.: Педагогика, 1976. - Т. 1. - С. 5-19.

Философский знциклопедический словарь / Е.Ф. Губский, Г.В. Ковалева, В.А. Лутченко. - М.: ИНФРА-М, 2002. - 576 с.

Філософський словник / За ред. чл.-кор. АПНУРСР В. І. Шинкарука. - Київ, 1973. - 600 с.

Downloads

Опубліковано

20-12-2010

Як цитувати

Васильєва M. (2010). ПРОБЛЕМА ВИЗНАЧЕННЯ НОРМ І ПРАВИЛ ПРОФЕСІЙНО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Educational Dimension, 28, 256–265. https://doi.org/10.31812/educdim.7177

Номер

Розділ

Підготовка вчителя початкової школи: досвід, проблеми, перспективи