Нова українська школа: досвiд i перспективи

Автор(и)

  • Олена Миколаївна Шевченко КЗШ I–II ступенiв № 64

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3926

Ключові слова:

Нова українська школа, освiтнiй простiр, психолого-педагогiчна система

Анотація

Анотацiя. У статтi розглядаються питання сутностi та якостi
сучасного освiтнього простору як фактору становлення Нової
української школи. Аналiзуються психолого-педагогiчнi тенденцiї
та умови оптимiзацiї освiтнього процесу вiдповiдно до завдань,
визначених Державним стандартом початкової освiти. Розкрито
важливiсть органiзацiї оптимального навчального простору у класi
згiдно iз законами ергономiки та естетики. Наголошено на актуальностi
дотримання принципу наступностi дошкiльної та початкової освiти.
Автор пiдкреслює, що компетентнiсний пiдхiд у навчаннi є важливим
ресурсом особистiсного розвитку дитини. Зроблено висновок про
необхiднiсть системного реформування початкової освiти у вимiрах
НУШ.

Metrics

PDF views
147
Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20268
|
Abstract views: 256 / PDF downloads: 147

Біографія автора

Олена Миколаївна Шевченко, КЗШ I–II ступенiв № 64

вчитель початкових класiв, вчитель вищої категорiї, старший
вчитель
заступник директора з навчально-виховної роботи

Downloads

Опубліковано

2020-04-22

Як цитувати

Шевченко, О. М. (2020). Нова українська школа: досвiд i перспективи. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 194–202. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3926

Номер

Розділ

Розділ IV