Педагогічний такт вчителя як передумова ефективної професійної діяльності

Authors

  • Любов Миколаївна Макара Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7383

Keywords:

педагогічний такт вчителя як передумова ефективної професійної діяльності

Abstract

Гуманізація освітньо-виховного процесу в сучасних умовах несталого соціокультурного простору потребує динамічного реформування суб’єкт-суб’єктної взаємодії на засадах паритетного діалогу. Модернізація педагогічних систем передбачає зокрема перехід від тоталітарної уніфікації, усталених стереотипів, неефективних шаблонів до творчої ініціативи й індивідуальної відповідальності педагогів у проектуванні й організації педагогічного процесу.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 122 / PDF downloads: 101

Author Biography

Любов Миколаївна Макара, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

заступник директора з навчально-виховної роботи

References

Синиця І. Е. Педагогічний такт і майстерність вчителя. / І.Е.Синиця – К.: Педагогіка, 1983. – 248 с.

Педагогічна майстерність: Підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; за ред. І. А. Зязюн. – К.: Вища школа, 1997. – 349 с.

Published

2015-03-12

How to Cite

Макара, Л. М. (2015). Педагогічний такт вчителя як передумова ефективної професійної діяльності. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 5, 112–115. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7383

Issue

Section

Розділ III