Педагогічний такт вчителя як передумова ефективної професійної діяльності

Автор(и)

  • Любов Миколаївна Макара Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7383

Ключові слова:

педагогічний такт вчителя як передумова ефективної професійної діяльності

Анотація

Гуманізація освітньо-виховного процесу в сучасних умовах несталого соціокультурного простору потребує динамічного реформування суб’єкт-суб’єктної взаємодії на засадах паритетного діалогу. Модернізація педагогічних систем передбачає зокрема перехід від тоталітарної уніфікації, усталених стереотипів, неефективних шаблонів до творчої ініціативи й індивідуальної відповідальності педагогів у проектуванні й організації педагогічного процесу.

Metrics

PDF views
121
Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20267.0
|
Abstract views: 138 / PDF downloads: 121

Біографія автора

Любов Миколаївна Макара, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

заступник директора з навчально-виховної роботи

Посилання

Синиця І. Е. Педагогічний такт і майстерність вчителя. / І.Е.Синиця – К.: Педагогіка, 1983. – 248 с.

Педагогічна майстерність: Підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; за ред. І. А. Зязюн. – К.: Вища школа, 1997. – 349 с.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Макара, Л. М. (2015). Педагогічний такт вчителя як передумова ефективної професійної діяльності. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 112–115. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7383

Номер

Розділ

Розділ III