Моделювання текстуального простору діалогічної навчальної ситуації

Authors

  • Олена Андріївна Ткаченко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7397

Keywords:

моделювання текстуального простору діалогічної навчальної ситуації

Abstract

Гуманістично орієнтований педагогічній процес вимагає від учителя вміння будувати діалогічні стосунки з учнем, що в свою чергу, потребує наявності в його свідомості відповідних елементів.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 60 / PDF downloads: 40

Author Biography

Олена Андріївна Ткаченко, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

References

Кучинский Г. М. Диалог в процессе совместного решения мыслительных задач / Г. М. Кучинский // Проблема общения в психологии. – М., 1981. – С. 92-121.

Кучинский Г. М. Диалог и мышление / Геннадий Михайлович Кучинский. – Минск: Вышэйша школа, 1983. – 190 с.

Кучинский Г.М. Психология внутреннего диалога / Геннадий Михайлович Кучинский. – Минск, 1988. – 234 с.

Олешкевич В. И. Рождение новой психотехнической культуры / Валерий Иванович Олешкевич. – М., 1997. – 180 с.

Проблеми психологічної герменевтики. Монографія / За ред. Н. В. Чепелєвої. – К,: Мілєніум, 2004. – 276 с.

Published

2015-03-12

How to Cite

Ткаченко, О. А. (2015). Моделювання текстуального простору діалогічної навчальної ситуації. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 5, 175–183. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7397

Issue

Section

Розділ IV

Most read articles by the same author(s)