Врахування специфіки майбутньої професії студентів при викладанні курсу «Загальна психологія»

Authors

  • Олена Олександрівна Халік Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7440

Keywords:

врахування специфіки майбутньої професії студентів при викладанні курсу «Загальна психологія»

Abstract

Вивчення циклу психологічних дисциплін є обов’язковим при отриманні студентами педагогічної освіти. На сучасному етапі у зв'язку із залученням вищих навчальних закладів України до Болонського процесу поставлено завдання докорінної перебудови засад вищої школи. Зміна характеру навчання у вузі означає зміну основного підходу до цього процесу загалом і до викладання кожного навчального предмету зокрема. Згідно з цим, на погляд Т. М. Зелінської, С. В. Воронової та ін. є важливою реалізація міждисциплінарного зв'язку між навчальними предметами студентів. Це дасть змогу поглибити певний освітній та кваліфікаційний рівень особистості при здобуванні тієї чи іншої педагогічної спеціальності [2].

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 96 / PDF downloads: 92

Author Biography

Олена Олександрівна Халік, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат психологічних наук, викладач кафедри загальної та вікової психології

References

Бадмаев Б. Ц. Методика преподавания психологии. – М.: Владос, 2001. – 304с.

Зелінська Т. М., Воронова С. В., Хурчак А. Є. Практикум із загальної психології (для студентів факультетів іноземної філології): Навчально-методичний посібник. – Черкаси: Сан, 2005. – 206с.

Карандашев В. Н. Методика преподавания психологии: Учебное пособие. – СПб.: Питер, 2005. – 250с.

Ляудис В. Я. Методика преподавания психологии. – М., 1989. – 77с.

Методика преподавания психологии/ Под ред. А. А. Люблинской. - М.: Просвещение, 1971. - 152 с. 6. Теплов Б.М. Избранные труды. Т. 1. — М., 1985. — С. 65.

Published

2022-06-26

How to Cite

Халік, О. О. (2022). Врахування специфіки майбутньої професії студентів при викладанні курсу «Загальна психологія». Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 4, 130–136. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7440

Issue

Section

Розділ III

Most read articles by the same author(s)