Психологічне забезпечення профільної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7453Keywords:
психологічне забезпечення профільної освітиAbstract
Профільна освіта намагається поєднати програми для підліткового та юнацького віку. З одного боку, у період шкільного навчання психічний розвиток ще не завершений, тому необхідно забезпечити різноманітність і універсальність змісту освіти. З іншого боку, цю універсальність доводиться поєднувати із завданнями професійного самовизначення, властивого юнацтву й ранній дорослості.
Metrics
References
Артемова Л.К. Профильное обучение: опит, проблеми, пути развития // Школьньїе техноло-гии.- 2003. - № 4. - С. 22-31.
Кленова Н. Как подготовить школу к профильному обучению // Народное образование. - 2003. - № 7. - С. 106-114.
Климов Е.А. Психология профессионального самоопределения. - Ростов н/Д., 1996. 4. Лернер П.С. Модель самоопределения випускников профильных классов средней общеобразовательной школи // Школьные технологии. - 2003. - № 4. - С. 50-61.
Пряжников Н.С. Профессиональное и личностное самоопределение, - М., 1996.