Психологічне забезпечення профільної освіти

Автор(и)

  • Оксана Вікторівна Третяченко Криворізька Центрально-Міська гімназія

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7453

Ключові слова:

психологічне забезпечення профільної освіти

Анотація

Профільна освіта намагається поєднати програми для підліткового та юнацького віку. З одного боку, у період шкільного навчання психічний розвиток ще не завершений, тому необхідно забезпечити різноманітність і універсальність змісту освіти. З іншого боку, цю універсальність доводиться поєднувати із завданнями професійного самовизначення, властивого юнацтву й ранній дорослості.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 101 / PDF downloads: 66

Біографія автора

Оксана Вікторівна Третяченко, Криворізька Центрально-Міська гімназія

психолог, спеціаліст вищої категорії, психолог-методист

Посилання

Артемова Л.К. Профильное обучение: опит, проблеми, пути развития // Школьньїе техноло-гии.- 2003. - № 4. - С. 22-31.

Кленова Н. Как подготовить школу к профильному обучению // Народное образование. - 2003. - № 7. - С. 106-114.

Климов Е.А. Психология профессионального самоопределения. - Ростов н/Д., 1996. 4. Лернер П.С. Модель самоопределения випускников профильных классов средней общеобразовательной школи // Школьные технологии. - 2003. - № 4. - С. 50-61.

Пряжников Н.С. Профессиональное и личностное самоопределение, - М., 1996.

Downloads

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Третяченко, О. В. (2022). Психологічне забезпечення профільної освіти. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 4, 194–198. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7453

Номер

Розділ

Розділ IV