Екологічна складова випереджаючої освіти для сталого розвитку в навчально-виховному процесі закладу середньої загальної освіти

Автор(и)

  • Світлана Євгенівна Горяна Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88
  • Ірина Анатоліївна Ярмак Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7221

Ключові слова:

освіта, екологічна освіта, сталий розвиток, екокультура, екологічне виховання

Анотація

У статті наведено аналіз тенденцій екологічної освіти як елементів стратегії сталого розвитку. Автори визначають ключове місце екологічної складової випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховному процесі; окреслюють шляхи впровадження базових знань з екології у навчання та виховання учнів.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 120 / PDF downloads: 72

Біографії авторів

Світлана Євгенівна Горяна, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

заступник директора з навчально˗виховної роботи, спеціаліст вищої категорії, вчитель-˗методист

Ірина Анатоліївна Ярмак, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

директор, спеціаліст вищої категорії, вчитель˗-методист.

Downloads

Опубліковано

2022-06-24

Як цитувати

Горяна, С. Є., & Ярмак, . І. А. (2022). Екологічна складова випереджаючої освіти для сталого розвитку в навчально-виховному процесі закладу середньої загальної освіти. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 100–103. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7221

Номер

Розділ

Розділ III