Фiлософiя освiти Дж. Дьюї та Дж. Брунера: до проблеми лiнгвiстичної компетентностi
DOI:
https://doi.org/10.31812/apd.v0i18.7Ключові слова:
лiнгвiстична компетентнiсть, мова, комунiкацiя, освiтня парадигма, освiтня культураАнотація
У статтi дослiджуються фiлософськi аспекти лiнгвiстичної компетентностi як прiоритетної цiнностi освiтньої культури в iдеях та аргументах Дж. Дьюї i Дж. Брунера.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
04.11.2017
Номер
Розділ
IСТОРIЯ ФIЛОСОФIЇ ТА СУЧАСНІСТЬ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Galyna Baluta

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Фiлософiя освiти Дж. Дьюї та Дж. Брунера: до проблеми лiнгвiстичної компетентностi. (2017). Актуальні проблеми духовності, 18, 31-41. https://doi.org/10.31812/apd.v0i18.7