Травмування рекламою: хто відшкодовуватиме моральні збитки?

Автор(и)

  • Наталія Миколаївна Малюга

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.585

Ключові слова:

реклама, рекламне законодавство, рекламне звернення, психологічний тиск, споживач

Анотація

У статті йдеться про  психологічний тиск реклами на потенційного споживача, про рекламні ходи, які дискредитують  рекламну діяльність; порушено питання відповідальності рекламодавців і рекламовиробників перед суспільством.

Metrics

PDF views
124
Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202618
|
Crossref
1
Abstract views: 147 / PDF downloads: 124

Downloads

Опубліковано

2013-10-16

Як цитувати

Малюга, Н. М. (2013). Травмування рекламою: хто відшкодовуватиме моральні збитки?. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 582–592. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.585

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>