Андрагогічні засади професійного розвитку вчителів технологій у післядипломній педагогічній освіті

Автор(и)

  • Ірина Михайлівна Ковальчук Communal Higher Educational Institution "Dnipropetrovsk Oblast Institute of Postgraduate Pedagogical Education " , Коммунальное высшее учебное заведение «Днепропетровский областной институт последипломного педагогического образования» , Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1234

Ключові слова:

андрагогічні засади, андрагогіка, професійний розвиток, учитель технологій, доросла людина, принцип

Анотація

У статті розкриваються андрагогічні засади професійного розвитку вчителів технологій у післядипломній педагогічній освіті, а саме: основні
ознаки дорослої людини; визначені та обґрунтовані андрагогічні принципи побудови педагогічного процесу в освіті дорослих. До андрагогічних
принципів автор відносить принцип системності та ієрархічності, принцип самодетермінації, принцип додатковості, принцип безперервності, принцип науковості, принцип інноваційності, принцип інтерактивності, принцип стимулювання розвитку і саморозвитку, принцип діяльнісної спрямованості, принцип аналізу професійного досвіду та навчальної діяльності. Визначені андрагогічні засади становлять підґрунтя для побудови ефективної
педагогічної системи з метою професійного розвитку вчителів технологій.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ірина Михайлівна Ковальчук, афіліація Communal Higher Educational Institution "Dnipropetrovsk Oblast Institute of Postgraduate Pedagogical Education ", Коммунальное высшее учебное заведение «Днепропетровский областной институт последипломного педагогического образования», Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»

    кандидат педагогічних наук

Посилання

Громкова М. Т. Андрагогика : теория и практика образования взрослых : [учеб. пособие студентов педагогических вузов] / М. Т. Громкова. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2005. – 495 с. – (Серия «Высшее профессиональное образование : Педагогика»).

Зеер Э. Ф. Психология профессионального образования : [учебник для студ. высш. учеб. заведений] / Э. Ф. Зеер. – М. : Издательский центр «Академия», 2009. –384 с.

Зинченко В. П. Непрерывное образование – веление времени / В. П. Зинченко. – М. : Знание, 1988. – 63 c.

Змеев С. И. Андрагогика: основы теории, истории и технологи обучения взрослых : [монография] / С. И. Змеев. – М. : ПЕР СЭ, 2007. – 272 с.

Королева Е. Г. Образовательные запросы и профессиональный опит взрослых как условие организации их обучения / Е. Г. Королева // Человек и образование. Академический вест ник. Института педагогического образования и образования взрослых РАО. – 2015. – №1 (42) – С. 53-56.

Кулюткин Ю. Н. Психология обучения взрослых / Ю. Н. Кулюткин. –М. : Просвещение, 1985. – 132 с.

Огнев А. С. Организационное консультирование в стиле коучинг / А. С. Огнев. – СПб. : Речь, 2003. –192 с.

Освіта дорослих : енциклопедичний словник / [за ред. В. Г. Кременя, Ю. В. Ковбасюка]. – К. : Основа, 2014. – 496 с.

Семиченко В. А. Психология деятельности / В. А. Семиченко. – К. : Издатель Эшке А. Н., 2002. – 248 с.

Шадриков В. Д. Профессиональные способности / В. Д. Шадриков. – М. : Университетская книга, 2010. – 320 с.

Завантаження

Опубліковано

17-02-2017

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного п

Як цитувати

Андрагогічні засади професійного розвитку вчителів технологій у післядипломній педагогічній освіті. (2017). Педагогіка вищої та середньої школи, 49, 351-362. https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1234