Формування предметної компетентності у майбутніх філологів педагогічних вишів у процесі вивчення латини

Автор(и)

  • Тетяна Михайлівна Мішеніна Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2657

Ключові слова:

предметна компетентність, майбутні філологи, педагогічний виш, предметно-орієнтована підготовка

Анотація

Мішеніна Т. М. Формування предметної компетентності у майбутніх філологів педагогічних вишів у процесі вивчення латини.

У статті розроблено систему завдань, спрямованих на формування предметної компетентності майбутніх філологів у процесі навчання латини в педагогічних вишах.
Принцип міжпредметності дозволяє вибудовувати предметно-орієнтовану стратегію навчання не тільки на основі власне психолого-педагогічної, філологічної підготовки
студента-філолога, але й на основі міжпредметних блоків предметів знань, які характеризують його розумову діяльність у процесі розв’язання практичних завдань,
пов’язаних із фаховою підготовкою.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

19-02-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Формування предметної компетентності у майбутніх філологів педагогічних вишів у процесі вивчення латини. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 91-98. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2657

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають