Формування предметної компетентності у майбутніх філологів педагогічних вишів у процесі вивчення латини
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2657Ключові слова:
предметна компетентність, майбутні філологи, педагогічний виш, предметно-орієнтована підготовкаАнотація
Мішеніна Т. М. Формування предметної компетентності у майбутніх філологів педагогічних вишів у процесі вивчення латини.
У статті розроблено систему завдань, спрямованих на формування предметної компетентності майбутніх філологів у процесі навчання латини в педагогічних вишах.
Принцип міжпредметності дозволяє вибудовувати предметно-орієнтовану стратегію навчання не тільки на основі власне психолого-педагогічної, філологічної підготовки
студента-філолога, але й на основі міжпредметних блоків предметів знань, які характеризують його розумову діяльність у процесі розв’язання практичних завдань,
пов’язаних із фаховою підготовкою.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Тетяна Михайлівна Мішеніна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.