Психолого-педагогічні засади організації особистісно орієнтованого навчання майбутніх педагогів

Автор(и)

  • Олена Леонідівна Пінська Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3257

Ключові слова:

концепція, особистісно орієнтоване навчання, підготовка майбутніх учителів

Анотація

Пінська О. Л. Психолого-педагогічні засади організації особистісно орієнтованого навчання майбутніх педагогів.

У статті розглядаються основні психолого-педагогічні концепції організації особистісно орієнтованого навчання в процесі підготовки майбутніх учителів. Доведено позицію про те, що головною метою освіти постає створення умов для розвитку здібностей, індивідуально особистісних властивостей студентів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Леонідівна Пінська, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Психолого-педагогічні засади організації особистісно орієнтованого навчання майбутніх педагогів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 398-401. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3257