Психолого-педагогічні засади організації особистісно орієнтованого навчання майбутніх педагогів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3257Ключові слова:
концепція, особистісно орієнтоване навчання, підготовка майбутніх учителівАнотація
Пінська О. Л. Психолого-педагогічні засади організації особистісно орієнтованого навчання майбутніх педагогів.
У статті розглядаються основні психолого-педагогічні концепції організації особистісно орієнтованого навчання в процесі підготовки майбутніх учителів. Доведено позицію про те, що головною метою освіти постає створення умов для розвитку здібностей, індивідуально особистісних властивостей студентів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Олена Леонідівна Пінська

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Психолого-педагогічні засади організації особистісно орієнтованого навчання майбутніх педагогів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 398-401. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3257