Game emotional activity training as educational technology
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3336Keywords:
theory of learning on the part of the letter read, fast-paced space, cubesAbstract
Kuzhilna L. V. Game emotional activity training as educational technology.
This article analyses theoretical bases of methodology of teaching as Zaytseva technology that enables multiple sensory channels, provides a flow of information blocks, emphasizes the importance of strong signals. The development of m. Zaitseva to organize a fast-paced space for children of pre-school and school age to give teachers the opportunity to creatively approach the finished programs, educational content, methods of its application (techniques and tricks); make the work items in the research activity, drastically reduce time to mastering the skills of reading and writing professional.
Downloads
Metrics
References
2. Булдович М. Читати граючись. Кубики Зайцева. З досвіду роботи дитячого садка «Гармонія» / М. Булдович. – К. : Шкільний світ, 2009. – 128 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).
3. Журова Л. Є. Психологічні засади початкового навчання читання / Л. Є. Журова // Дошкільна лінгводидактика : хрестоматія : [навч. посіб. для студ. вищих пед. навч. закладів] / упоряд. А. М. Богуш. Ч.1 та 2. – К. : ВД «Слово», 2005. – С. 671–673.
4. Турбовской Я. С. Игровое эмоциональоно-деятельностное обучение или теоретические основы методики Н.Зайцева / Я. С. Турбовской. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.metodikinz.ru/publ/?page=.sci.trubo&dept=3.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2013 Л. В. Кужільна
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.