Діалогізація навчання на практично-семінарських заняттях майбутніх учителів філологічних спеціальностей як умова формування дидактичної компетентності

Автор(и)

  • Т. М. Мішеніна Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3282

Ключові слова:

діалогізація навчання, практичне і семінарське заняття, майбутні вчителі філологічних спеціальностей, дидактичний дискурс, дидактична компетентність

Анотація

Мішеніна Т. М. Діалогізація навчання на практично-семінарських заняттях майбутніх учителів філологічних спеціальностей як умова формування дидактичної компетентності.

У статті розкрито сутність поняття «діалогізація навчання»; діалогізацію навчання обґрунтовано як дидактичну умову формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Висвітлено аспектуальні складники дидактичного дискурсу у процесі гуманітарної підготовки майбутніх фахівців.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Діалогізація навчання на практично-семінарських заняттях майбутніх учителів філологічних спеціальностей як умова формування дидактичної компетентності. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 88-94. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3282

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають