Діалогізація навчання на практично-семінарських заняттях майбутніх учителів філологічних спеціальностей як умова формування дидактичної компетентності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3282Ключові слова:
діалогізація навчання, практичне і семінарське заняття, майбутні вчителі філологічних спеціальностей, дидактичний дискурс, дидактична компетентністьАнотація
Мішеніна Т. М. Діалогізація навчання на практично-семінарських заняттях майбутніх учителів філологічних спеціальностей як умова формування дидактичної компетентності.
У статті розкрито сутність поняття «діалогізація навчання»; діалогізацію навчання обґрунтовано як дидактичну умову формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Висвітлено аспектуальні складники дидактичного дискурсу у процесі гуманітарної підготовки майбутніх фахівців.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Т. М. Мішеніна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Діалогізація навчання на практично-семінарських заняттях майбутніх учителів філологічних спеціальностей як умова формування дидактичної компетентності. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 88-94. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3282