ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОЇ

Authors

  • Л. П. Гапоненко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1926

Keywords:

students’ readiness, pedagogical conditions, professionally oriented foreign language

Abstract

У статті розглянуто педагогічні умови формування готовності студентів до вивчення професійно спрямованої іноземної мови.

Кючові слова: готовність студентів, педагогічні умови, іноземна мова професійно спрямована.

 

 

The article deals with the pedagogical conditions of forming students’ readiness to study professionally oriented foreign language.

 

Key words: students’ readiness, pedagogical conditions, professionally oriented foreign language.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 119 / PDF downloads: 47

References

Головаха Е. И. Психология человеческого взаимопонимания / Е. И. Головаха, Н. В. Панина – К. : Политиздат Украины, 1989. – 189 с.

Гончаренко С. Український педагогічний словник / С. Гончаренко – К. : Либідь, 1997. – 376 с.

Методика викладання іноземних мов у поміжніх навчальних закладах: підручник / С. Ю. Ніколаєва. – К. :

Ленвіт, 2002. – 328 с.

Пассов Е. И. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению / Е. И. Пассов. – [2-е изд.]. – М. :

Просвещение, 1991. – 223 с.

Сучасний тлумачний словник української мови / уклад. Олексієнко Л. П., Шумейло О. Л. – К. : Кобза, 2005. – 544 с.

Published

28-10-2012

How to Cite

Гапоненко, Л. П. (2012). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОЇ. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 33, C. 42–47. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1926

Issue

Section

Theoretical and practical problems of higher school pedagogy