The essence and structure of information and communication pedagogical environment
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2990Keywords:
information education, information environment, information and communication pedagogical environment, information and communication technologies, professional trainingAbstract
Onishchenko I. V. The essence and structure of information and communication pedagogical environment.
The article reveals the essence of information and communication pedagogical environment, defined by its role in the training of future teachers. The opinion that the information and communication environment is a complex pedagogical educational system, which includes the information, organizational, intellectual, methodological, technical, program resources that increase efficiency and the quality of specialists’ training.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 97
/ PDF downloads: 97
References
1. Гордійчук Г. Б. Використання інформаційного освітнього середовища навчального закладу для підготовки педагогів / Г. Б. Гордійчук, Д. В. Зінченко // Актуальні проблеми математики, фізики і технологічної освіти : зб. наук. праць. – Вип. 7. – Вінниця : Планер, 2010. – С. 309–311.
2. Коткова В. Підготовка майбутнього фахівця початкової школи в умовах інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища / В. Коткова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць Уманського держ. педагог. у-ту ім. Павла Тичини. – Умань : ПП Жовтий, 2010. – Вип. 35. – С. 101–107.
3. Петухова Л. Є. Теоретичні основи підготовки вчителів початкових класів в умовах інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища : [монографія] / Л. Є. Петухова. – Херсон : Айлант, 2007. – 220 с.
4. Петухова Л. Є. Теоретико-методичні засади формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. Є. Петухова; Херсон. держ. ун-т. – Херсон, 2009. – 564 с.
5. Полякова Л. П. Державне управління інформаційно-освітнім середовищем інноваційних університетських комплексів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра наук з державного управління : 25.00.02 / Л. П. Полякова; Донец. держ. ун-т управління. – Донецьк, 2010. – 36 с.
6. Розина И. Н. Педагогическая компьютерно-опосредованная коммуникация как прикладная область коммуникативных исследовании [Электронный ресурс] / И. Н. Розина. –
Режим доступа: http://ifets.ieee.org/ Russian/depository/v8_ 12/html
7. Щолок О. Б. Інформаційно- навчальне середовище як чинник формування компетентності самоосвіти у майбутнього фахівця / О. Б. Щолок // Освітнє середовище як методична проблема: [зб. наук. праць]. – Херсон : Вид-во ХДУ. – 2006. – С. 183–184.
2. Коткова В. Підготовка майбутнього фахівця початкової школи в умовах інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища / В. Коткова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць Уманського держ. педагог. у-ту ім. Павла Тичини. – Умань : ПП Жовтий, 2010. – Вип. 35. – С. 101–107.
3. Петухова Л. Є. Теоретичні основи підготовки вчителів початкових класів в умовах інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища : [монографія] / Л. Є. Петухова. – Херсон : Айлант, 2007. – 220 с.
4. Петухова Л. Є. Теоретико-методичні засади формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. Є. Петухова; Херсон. держ. ун-т. – Херсон, 2009. – 564 с.
5. Полякова Л. П. Державне управління інформаційно-освітнім середовищем інноваційних університетських комплексів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра наук з державного управління : 25.00.02 / Л. П. Полякова; Донец. держ. ун-т управління. – Донецьк, 2010. – 36 с.
6. Розина И. Н. Педагогическая компьютерно-опосредованная коммуникация как прикладная область коммуникативных исследовании [Электронный ресурс] / И. Н. Розина. –
Режим доступа: http://ifets.ieee.org/ Russian/depository/v8_ 12/html
7. Щолок О. Б. Інформаційно- навчальне середовище як чинник формування компетентності самоосвіти у майбутнього фахівця / О. Б. Щолок // Освітнє середовище як методична проблема: [зб. наук. праць]. – Херсон : Вид-во ХДУ. – 2006. – С. 183–184.
Downloads
Published
13-02-2014
How to Cite
Онищенко, І. (2014). The essence and structure of information and communication pedagogical environment. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 40, 213–219. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2990
Issue
Section
Current issues of education
License
Copyright (c) 2014 Ірина Онищенко
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.