MAIN APPROACHES TO THE FORMATION OF RECEPTIONS, METHODS AND METHODS OF TEACHING HISTORY, THEIR ORDERING AND SYSTEMATIZATION
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5722Abstract
The article deals with the questions of forming of system of mode and methods in a historical education as a necessity that is naturally stipulated by the condition of reformation and closing to the European and world standards. Some aspects of practical realization of this task are revealed.
Downloads
Metrics
References
Атанов В. Возрождение дидактики - залог развития высшей школы. - Донецк: ДОУ, 2003. - 180 с.
Грубінко В. Індивідуальна та самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу // Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу. Документи
і матеріали. Травень-грудень 2004 р. — Частина 2. - Тернопіль: Вид-во ТИПУ ім. В.Гнатюка, 2005. - 188 с.
Короткова М. Методика проведения игр и дискуссий на уроках истории: Библиотека учителя истории. - М.: 2003. - 256 с.
Михнюк М. Модульні технології навчання / М. Михнюк, О. Маяковська // Професійно-технічна освіта. - 2003. - № 4 - С. 30-32.
Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі: Навч. посіб. / С.У. Гончаренко, П.М. Олійник, В.К. Федорченко та ін.; За ред. С.У. Гончаренка, П.М. Олійника. - K.: Вища шк., 2003. - 323 с.: іл.
Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: Учебное пособие / Под ред. Е.С. Полат. -- М.: Издательский центр “Академия”, 2001. - 272 с.
Пометун О. Активні й інтерактивні методи навчання: питання про диференціацію понять // Шлях освіти. - 2004 - №3. - С. 6-11.
Пометун О. Методика навчання історії в школі- K.: Ґенеза, 2005. - 328 с.
Риндак В. Учитель і учень на шляху до нової школи // Шлях освіти. - 2004 - №4. - С. 19-23.
Педагогика: педагогические теории, системы и технологии: Учебник для студентов высших и средних педагогических испр. - М.: Издательский центр “Академия”, 2001. - 512 с.
Сотниченко В., Гупан Н. Теоретичний аспект професійної готовності викладача як чинник оптимізації процесу навчання // Вісник Луганського національного педагогічного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. -
-№ 9 (77). - С. 37-44.
Теория и методика систем интенсивного обучения: Учебное пособие / Под общ. ред. А. А. Золотарева. - М.: МИГА, - 1993. - 4.1. - 66 с.; - 4.2. - 57 с.
ФрейманГ.О., Недайнова Т.Б., Турянська О.Ф. Соціоантропоцентричні засади впровадження інноваційних педагогічних технологій у вищих та загальноосвітніх навчальних закладах різних типів: досвід та результати експерименту // Матер, обласної конф. Луганського державного педагогічного університету. - Луганськ: Альма матер, 2002.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2006 V.M. Sotnichenko
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.