ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО УТВОРЕННЯ ПРИЙОМІВ, МЕТОДІВ ТА МЕТОДИК НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ, ЇХ УПОРЯДКУВАННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЇ

Автор(и)

  • В.М. Сотниченко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5722

Анотація

The article deals with the questions of forming of system of mode and methods in a historical education as a necessity that is naturally stipulated by the condition of reformation and closing to the European and world standards. Some aspects of practical realization of this task are revealed.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 83 / PDF downloads: 64

Посилання

Атанов В. Возрождение дидактики - залог развития высшей школы. - Донецк: ДОУ, 2003. - 180 с.

Грубінко В. Індивідуальна та самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу // Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу. Документи

і матеріали. Травень-грудень 2004 р. — Частина 2. - Тернопіль: Вид-во ТИПУ ім. В.Гнатюка, 2005. - 188 с.

Короткова М. Методика проведения игр и дискуссий на уроках истории: Библиотека учителя истории. - М.: 2003. - 256 с.

Михнюк М. Модульні технології навчання / М. Михнюк, О. Маяковська // Професійно-технічна освіта. - 2003. - № 4 - С. 30-32.

Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі: Навч. посіб. / С.У. Гончаренко, П.М. Олійник, В.К. Федорченко та ін.; За ред. С.У. Гончаренка, П.М. Олійника. - K.: Вища шк., 2003. - 323 с.: іл.

Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: Учебное пособие / Под ред. Е.С. Полат. -- М.: Издательский центр “Академия”, 2001. - 272 с.

Пометун О. Активні й інтерактивні методи навчання: питання про диференціацію понять // Шлях освіти. - 2004 - №3. - С. 6-11.

Пометун О. Методика навчання історії в школі- K.: Ґенеза, 2005. - 328 с.

Риндак В. Учитель і учень на шляху до нової школи // Шлях освіти. - 2004 - №4. - С. 19-23.

Педагогика: педагогические теории, системы и технологии: Учебник для студентов высших и средних педагогических испр. - М.: Издательский центр “Академия”, 2001. - 512 с.

Сотниченко В., Гупан Н. Теоретичний аспект професійної готовності викладача як чинник оптимізації процесу навчання // Вісник Луганського національного педагогічного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. -

-№ 9 (77). - С. 37-44.

Теория и методика систем интенсивного обучения: Учебное пособие / Под общ. ред. А. А. Золотарева. - М.: МИГА, - 1993. - 4.1. - 66 с.; - 4.2. - 57 с.

ФрейманГ.О., Недайнова Т.Б., Турянська О.Ф. Соціоантропоцентричні засади впровадження інноваційних педагогічних технологій у вищих та загальноосвітніх навчальних закладах різних типів: досвід та результати експерименту // Матер, обласної конф. Луганського державного педагогічного університету. - Луганськ: Альма матер, 2002.

Downloads

Опубліковано

14-06-2006

Як цитувати

Сотниченко V. (2006). ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО УТВОРЕННЯ ПРИЙОМІВ, МЕТОДІВ ТА МЕТОДИК НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ, ЇХ УПОРЯДКУВАННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЇ. Педагогіка вищої та середньої школи, 14, 382–391. https://doi.org/10.31812/educdim.5722

Номер

Розділ

Статті