EDUCATIONAL INFLUENCE OF ADVERTISING
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5797Keywords:
1Abstract
In this article is studied the question about the influence of advertising in education of growing young generation. On the basis of concrete examples of advertising products, the author analyzes their influence on education of youth.
Downloads
Metrics
References
Аржанов К. В., Пірогова Т. А. Історія вітчизняної реклами: Галерея рекламної класики / Під ред. Е. В. Ромата. - Харків: Студцентр, 2004. - 304 с.
Волкова В. В. Дизайн реклами. - М.: Фенікс, 1999. - 143 с.
Корзун Н. Рок, ігри, мода і реклама. - М.: Радянська Росія, 1989.
Костіна А. В. Естетика реклами. - М.: ООО “Вершина”, 2003. - 304 с.
Мокшанцев Р. І. Психологія реклами. - М.-Новосибірск: Сибірська угода, 2000. - 230 с.
Павловская Е. Дизайн реклами. - М.: Питер, 2004. - 320 с.
Песоцкий Е. Сучасна реклама. Теорія та практика. Ростов-на-Дону: ФЕНІКС, 2001.
Фільчікова Н., Корнілов Л. Від глашатого до неона. - М.: „Знание”, 1978. - 128 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2005 A.A. Marchenko
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.