ВИХОВНИЙ ВПЛИВ РЕКЛАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5797Ключові слова:
1Анотація
У статті розглянуто малодосліджене питання впливу реклами на виховання молоді на основі конкретних прикладів рекламних творів, автор аналізує їх випив на виховання.
Завантаження
Metrics
Посилання
Аржанов К. В., Пірогова Т. А. Історія вітчизняної реклами: Галерея рекламної класики / Під ред. Е. В. Ромата. - Харків: Студцентр, 2004. - 304 с.
Волкова В. В. Дизайн реклами. - М.: Фенікс, 1999. - 143 с.
Корзун Н. Рок, ігри, мода і реклама. - М.: Радянська Росія, 1989.
Костіна А. В. Естетика реклами. - М.: ООО “Вершина”, 2003. - 304 с.
Мокшанцев Р. І. Психологія реклами. - М.-Новосибірск: Сибірська угода, 2000. - 230 с.
Павловская Е. Дизайн реклами. - М.: Питер, 2004. - 320 с.
Песоцкий Е. Сучасна реклама. Теорія та практика. Ростов-на-Дону: ФЕНІКС, 2001.
Фільчікова Н., Корнілов Л. Від глашатого до неона. - М.: „Знание”, 1978. - 128 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 A.A. Marchenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.