DISCIPLINE “PRINCIPLES OF EXTERNAL ADVERTISEMENT” IN THE ART PEDAGOGICAL EDUCATION
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5812Abstract
In article is considered the questions of the role and place of the discipline “Principles of external advertisement” in the learning process of HLL. Author presents a tentative programme for her teaching in the block of discipline of the specialty. “Fine Art. Design of advertisement” in the art-graphic department of Krivy Rig pedagogical university.
Downloads
Metrics
References
Джефкінс Ф. Реклама: Практичний посібник. - К.: Т-во “Знання”, 2001.-465 с.
Кнорре К. Наружная реклама. - М.: Бератор-ІІресс, 2002. - 192 с.
Лифинцев Н. А., Лифинцев С. Н., Воронина Т. Н. Реклама: теоретикометодологический аспект (опыт теоретического исследования). Учебнометодическое пособие. - К.: ИППР, 2002. 62 с.
Программа дисциплины “Основы дизайна” для инженерно-технических высших учебных заведений / Сост. Семкин В. В. - К., 1989. - 21 с.
Семкин В. В. Дизайн и реклама. - К.: ИППР, 2002. 33 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2005 V.V. ТTomashevskyy
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.