ДИСЦИПЛІНА “ОСНОВИ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ” В ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • В.В. омашевський

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5812

Анотація

У статті розглянуто питання ролі і місця дисципліни “Основи зовнішньої реклам и” в художньо-предагогічній освіті. Автором надано орієнтовну програму для її викладання у блоці дисциплін спеціальності “Образотворче
мистецтво. Дизайн реклами” на художньо-графічному факультеті Криворізького державного педагогічного університету.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 60

Посилання

Джефкінс Ф. Реклама: Практичний посібник. - К.: Т-во “Знання”, 2001.-465 с.

Кнорре К. Наружная реклама. - М.: Бератор-ІІресс, 2002. - 192 с.

Лифинцев Н. А., Лифинцев С. Н., Воронина Т. Н. Реклама: теоретикометодологический аспект (опыт теоретического исследования). Учебнометодическое пособие. - К.: ИППР, 2002. 62 с.

Программа дисциплины “Основы дизайна” для инженерно-технических высших учебных заведений / Сост. Семкин В. В. - К., 1989. - 21 с.

Семкин В. В. Дизайн и реклама. - К.: ИППР, 2002. 33 с.

Downloads

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

омашевський V. (2022). ДИСЦИПЛІНА “ОСНОВИ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ” В ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ. Educational Dimension, 10, 262–270. https://doi.org/10.31812/educdim.5812