ДИСЦИПЛІНА “ОСНОВИ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ” В ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5812Анотація
У статті розглянуто питання ролі і місця дисципліни “Основи зовнішньої реклам и” в художньо-предагогічній освіті. Автором надано орієнтовну програму для її викладання у блоці дисциплін спеціальності “Образотворче
мистецтво. Дизайн реклами” на художньо-графічному факультеті Криворізького державного педагогічного університету.
Завантаження
Metrics
Посилання
Джефкінс Ф. Реклама: Практичний посібник. - К.: Т-во “Знання”, 2001.-465 с.
Кнорре К. Наружная реклама. - М.: Бератор-ІІресс, 2002. - 192 с.
Лифинцев Н. А., Лифинцев С. Н., Воронина Т. Н. Реклама: теоретикометодологический аспект (опыт теоретического исследования). Учебнометодическое пособие. - К.: ИППР, 2002. 62 с.
Программа дисциплины “Основы дизайна” для инженерно-технических высших учебных заведений / Сост. Семкин В. В. - К., 1989. - 21 с.
Семкин В. В. Дизайн и реклама. - К.: ИППР, 2002. 33 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 V.V. ТTomashevskyy
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.