FORMS OF HEURISTIC LEARNING

Authors

  • E.O. Pylnik Kryvyi Rih State Pedagogical University

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6024

Abstract

The classification of individual and collective forms of the heuristic teaching is examined in this article.

Downloads

Metrics

PDF views
62
Abstract views: 116 / PDF downloads: 62

References

Интенсификация творческой деятельности студентов / Под ред. В.И.Андреева и др. - Казань: Изд-во Казанського университета. 1990. - 193 с.

Кравчук П.Ф. Формирование развитой творческой личности студента: филос.-социолог. и метод, анализ / Павлина Феодосьевна Кравчук. - К.: Виша школа, Голов. изд-во, 1984. - 155 с.

Современная дидактика. Учеб. пособие. 2-е изд., перераб. / А.В.Хуторской. - М.: Вьісш. шк., 2007. -639 с.

Сониализация и творческое развитие личности (философско- культурологическая концепция гимназии № 4 города Оренбурга) / Под ред. проф. В.Г.Рьіндак. - Оренбург: Издательский центр ОГАУ, 2000. - 92 с.

Хуторской А.В. Дидактическая звристика. Теория и технология креативного обучения / Андрей Викторович Хуторской. — М.: Изд-во МГУ, 2003. - 416 с.

Published

10-02-2009

How to Cite

Pylnik, E. (2009). FORMS OF HEURISTIC LEARNING. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 24, 134–139. https://doi.org/10.31812/educdim.6024

Issue

Section

Theoretical foundations of higher school pedagogy