COGNITIVE INDEPENDENCE OF STUDENTS: ESSENCE, MAIN CHARACTERISTICS, STRUCTURE
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6451Abstract
The article is devoted to further defining of cognitive student’s independence more exactly, to the determination ofitsdwracteristics and structure
Downloads
Metrics
References
Бенера В.Є. Формування пізнавальної самостійності в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами
інтелектуальної гри: Дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Національний педагогічний ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2002. - 243 с.
Князян М.О. Самостійно-дослідницька діяльність майбутніх учителів іноземних мов: теорія і практика: [Монографія]. -
Ізмаїл: Сміл, 2006. - 242 с.
Нильсон О.А. Теория и практика самостоятельной работы учащихся. - Таллин, 1976.
Klink J. Stadium zwischen Planung and Treiheit, 1969. - 182 p.
Lanier J., Little J. Research of Teacher Education // Wittrock M(Ed.), Handbook of Rechearch on Teaching. - New York : Macmillan. -
- P . 527-569.
The European Dimension in Education: A Statement of the UK Government’s policy and Report of Activities Undertaken to
Implement the EC Resolution of 24 May 1988 on the Europen Dimension in Education. - London: Department of Education and
Science, February 1991. - 23 p.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2008 S.V. Mikhno
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.