CIVIC EDUCATION OF THE FUTURE SPECIALIST IN ECONOMICS

Authors

  • S.M. Khotkina

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7069

Keywords:

citizen, citizenship, civic education

Abstract

The paper addresses the problem of civic education of the students of the enomic university, identified and justified especially the formation of citizenship.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 54

References

Національна Доктрина розвитку освіти : Затв. Указом Президента України від 17.04.2002 № 347/2002 //000. - 2002. - № 16. - С. 11-24.

Алексеева О.В. Формування громадянської позиції сучасної молоді / О.В. Алексеева // Педагогіка і психологія. - 2006. № 2. - С. 31-35.

Вербицька Т.В. Соціальні та педагогічні засади громадянської освіти в навчально-виховному процесі / Т.В. Вербицька // Педагогіка і психологія професіональної освіти. - 2000. - №1. - С. 235-243.

Ігнатенко П. Громадянське виховання: історичний аспект / П. Ігнатенко, Л. Крицька // Шлях освіти. - 1977. - №1. - С. 38-43.

Кучинська І.О. Громадянське виховання України в другій половині XIX - XX століття / І.О. Кучинська // Педагогіка і психологія. - 2006 - № 6. - С. 129-132.

Мироненко Т.П. Використання критеріального підходу при діагностиці громадянської зрілості / Т.П. Мироненко // Науковий вісник Південно українського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського, 1999. - Вип. 6-7. - С.112-116.

Рехтета Л.О. Соціально-педагогічні умови громадянського виховання учнів у позаурочній діяльності: [матеріали традиційної IV Всеукраїнської науково- практичної конференції] / Л.О. Рехтета // Технології неперервної освіти. - 2002. - Спецвипуск,- С.295-298.

Филонов Г.Н. Гражданское воспитание: реальность и тенденции развития / Г.Н. Филонов // Педагогика. - 1999. - № 9. - С.45-51.

Published

05-05-2010

How to Cite

Khotkina, S. (2010). CIVIC EDUCATION OF THE FUTURE SPECIALIST IN ECONOMICS. Educational Dimension, 27, 55–64. https://doi.org/10.31812/educdim.7069

Issue

Section

Theoretical foundations of higher school pedagogy