Концепція моделі навчально-математичної діяльності учнів

Автор(и)

  • Сергій Петрович Семенець Житомирський державний університет імені Івана Франка

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1296

Ключові слова:

концепція, модель, структура, навчально-математична діяльність учнів, математичні здібності, особистісно-розвивальна освіта, учіння математики, інтерес

Анотація

Мета статті полягає в розробленні науково обґрунтованої концепції моделі навчально-математичної діяльності учнів. Для цього зроблено теоретичний аналіз, виокремлено методологічні засади особистіснорозвивальної освіти. За результатами структурно-системного аналізу представлено компоненти навчально-математичної діяльності, що
забезпечують на практиці процес учіння математики. Зроблено висновок про те, що цілісність навчально-математичної діяльності учнів забезпечується єдністю потребово-мотиваційного, проектувальнозадачного, конструктивного, реалізаційного та рефлексивного компонентів. Перспективним є питання про специфіку методичної системи розвивального навчання математики в середній школі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 136 / PDF downloads: 60

Біографія автора

Сергій Петрович Семенець, Житомирський державний університет імені Івана Франка

Доктор педагогічних наук, професор

Посилання

Давыдов В. В. Теория развивающего обучения / В. В. Давыдов. – Москва : Интор, 1996. – 544 с.

Дусавицкий А. К. Развитие личности в учебной деятельности / А. К. Дусавицкий. – Москва : Дом педагогики, 1996. – 204 с.

Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / А. Н. Леонтьев. – Москва : Педагогика, 1975 – 304 с.

Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі : [навч. посіб.] / С. У. Гончаренко, П. М. Олійник, В. К. Федорченко та ін. – Київ : Вища шк., 2003. – 323 с.

Пиаже Ж. Структуры математические и оперативные структуры мышления / Ж. Пиаже // Преподавание математики. – Москва : Учпедгиз, 1960. – 316 c.

Рибалка В. В. Психологія розвитку творчої особистості : [монографія] / В. В. Рибалка. – Київ : Вища школа, 1996. – 362 с.

Савчин М. В. Вікова психологія : [навч. посіб.] / М. В. Савчин, Л. П. Василенко. – Київ : Академвидав, 2006. – 360 с.

Семенець С. П. Методологія і теорія розвивального навчання математики : [монографія] / С. П. Семенець. – Житомир : Вид-во О. О. Євенок, 2015. – 236 с.

Семенець С. П. Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики / С. П. Семенець // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2015. – Вип. 46. - С. 207–212. DOI: https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2532

Талызина Н. Ф. Теория поэтапного формирования умственных действий и проблемы развития мышления / Н.Ф. Талызина // Советская педагогика. – 1967. – № 1. – С. 28–32.

Downloads

Опубліковано

18-04-2017

Як цитувати

Семенець, С. П. (2017). Концепція моделі навчально-математичної діяльності учнів. Educational Dimension, 50, 136–147. https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1296

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи