ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МУЗИКИ

Автор(и)

  • О. В. Чеботаренко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"
  • А. В. Карпова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1977

Ключові слова:

творче мислення, арт-технології, формування

Анотація

У статті розглядаються теоретичні аспекти формування творчого мислення учнів поміжнього шкільного віку. Обґрунтовується використання засобів арт-технологій на уроках музики.

Ключові слова: творче мислення, арт-технології, формування.

The theoretical aspects of the formation of creative thinking of secondary school age pupil are considered in this article. The using of the art- technologies at the lessons of music is funded.

Key words: creative thinking, the art-technology, formation.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 131 / PDF downloads: 40

Посилання

1. Выготский Л. Воображение и его развитие в детском возрасте / Лев Выготский // Хрестоматия по возрастной психологии: [учебн. пособие]; сост. Л. Семенюк. – М. : Издательство Московского психосоциального института; Воронеж: Издательство НПО МОДЭК, 2003. – C. 57-64.
2. Гальперин П. Лекции по психологии: [учебн. издание] / Петр Гальперин. – М. : АСТ: КДУ, 2007. – 400 с.
3. Гройсман А. Основы психологии художественного творчества: [учебн. пособие] / Алексей Гройсман. – М. : Когито-Центр, 2003. – 187 с.
4. Зинкевич-Евстигнеева Т. Основы сказкотерапии / Татьяна Зинкевич-Евстигнеева. – СПб. : Питер, 2007. – 176 с.
5. Ильин Е. Психология творчества, креативности, одаренности / Евгений Ильин. – СПб. : Питер, 2009. – 448 с.
6. Старикова С. «Слабым мановением руки», или Арт-терапия в школе / С. Старикова // Воспитание в школе. – 2008. – № 3. – С. 77-82.

Downloads

Опубліковано

30-10-2012

Як цитувати

Чеботаренко, О. В., & Карпова, А. В. (2012). ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МУЗИКИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 381–385. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1977

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають