ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ – УМОВА ГАРМОНІЗАЦІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО ФАКТОРІВ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • В. Є. Берека Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1980

Ключові слова:

вища освіта, гармонізація, емоційний фактор, інтелектуальний фактор, інформаційні технології навчання

Анотація

У статті розглянуто актуальні проблеми використання інформаційних технологій в процесі здобуття вищої освіти. Здійснено спробу визначення умов гармонізації інтелектуального й емоційного факторів навчання.

Ключові слова: вища освіта, гармонізація, емоційний фактор, інтелектуальний фактор, інформаційні технології навчання.

Urgent problems of the use of information technologies in the process of education obtaining have been vied in the article. Attempt to define the conditions of harmonization of intellectual and emotional factors of education has been made.

Key words: higher education, harmonization, emotional factor, intellectual factor, informative technologies of education.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 107 / PDF downloads: 49

Посилання

1. Биков В. Ю. Інформатизація загальноосвітньої і професійно-технічної школи України: концептуальні засади і пріоритетні напрямки // Професійна освіта: педагогіка і психологія: Польсько-Український журнал. – Ченстохова-Київ. – 2003. – Вип. IV. – C. 501-514.
2. Великий тлумачний словник сучасної української мови / [уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел] – К.; Ірпінь : Перун, 2001. – 1440 с.
3. Вища освіта і Болонський процес: [навч. посібн.] / [М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук, В. В. Грубіянко та ін.]; за ред. В. Г. Кременя. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2004. – 384 с.
4. Гуревич Р. С. Інформаційно-комунікативні технології як чинник використання інтерактивних технологій навчання в освітньому процесі / Р. С. Гуревич // Проблеми освіти у Польщі та в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції: [зб. матеріалів Міжн. науково-практичної конференції], (Київ-Житомир, 22-24 квітня, 2009 р.) / за ред. В. Кременя, Т. Левовицького, С. Сисоєвої. – К. : КІМ, 2009. – С. 217-225.
5. Коваль Т. І. Інформаційні технології у педагогічній діяльності викладача вищого навчального закладу / Т. І. Коваль // Неперервна педагогічна освіта: сучасні парадигми та технології їх реалізації: матеріали виїзн. засід. наукової школи з проблем творчості і технологій у неперервній професійній освіті (Хмельницький, 14-16 травня, 2009 р.): [наукове видання] / за ред. С. О. Сисоєвої. – Хмельницький, 2009. – С. 38-61.
6. Полат Е. С. Общие требования к электронному учебнику созданному на базе Интернет-технологий [Електронний ресурс]. / Е. С. Полат, А. Е. Петров – Режим доступу: http: // www.ioso/ru/distant/library/publication/5/htm/
7. Професійна освіта в зарубіжних країнах: порівняльний аналіз: [монографія]; за ред. Н. Г. Ничкало, В. О. Кудіна. – [2-е вид.] – Черкаси: Вибір, 2002. – 322 с.
8. Сисоєва С. О. Створення і впровадження електронних навчальних засобів: теоретичний аналіз проблеми [частина I] // Неперервна професійна освіта. – 2005. – Вип. 3-4. – С. 78-85.
9. Сисоєва С. О. Створення і впровадження електронних навчальних засобів: теоретичний аналіз проблеми [частина ІI] // Неперервна професійна освіта. – 2006. – Вип. 1-2. – С. 124-131.
10. Тлумачний словник української мови / за ред. В. С. Калашника. – Х. : Прапор, 2002. – 992 с.

Downloads

Опубліковано

27-10-2012

Як цитувати

Берека, В. Є. (2012). ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ – УМОВА ГАРМОНІЗАЦІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО ФАКТОРІВ НАВЧАННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, С. 397–402. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1980

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек