ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ Й ЕМОЦІЙНІ ФАКТОРИ НАВЧАННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ У ПОЗАШКІЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • К. Ф. Мусаєв Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1989

Ключові слова:

мотивація навчальної діяльності, рівні мотивації, прояви мотивації, фактори мотивації навчальної діяльності

Анотація

У статті розглянуто теоретичні основи мотивації навчальної діяльності, визначено рівні, етапи, якості, вияви мотивів навчальної діяльності.

Ключові слова: мотивація навчальної діяльності, рівні мотивації, прояви мотивації, фактори мотивації навчальної діяльності.

 

 

Theoretical bases of motivation of educational activity are considered. Levels, stages, qualities, displays of reasons of educational activity, are certain.

 

Key words: motivation training, motivation level, manifestations of motivation, factors of motivation training.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 113 / PDF downloads: 50

Посилання

1. Асеев В. Г. Мотивация учебной деятельности и формирование личности / В. Г. Асеев. – М., 1976. – 221 с.
2. Аритова О. Н. Влияние мотивации на структуру целеполагания / О. Н. Аритова // Вестник МГУ Сер. «Психология». – 1998. – № 4. – С. 40-52.
3. Ваник Д. Профессиональная подготовка учителей и проблемы мотивации достижения и контроля действий / Д. Ваник, Ф. Ман // Вопросы психологии. – 1989. – № 3.
4. Волков К. Н. Психология о педагогических проблемах / К. Н. Волков. – М. : Просвещение, 1981.
5. Гребенюк О. С. Формирование интереса к учебной и трудовой деятельности у учащихся средних и проф.-тех. училищ / О. С. Гребенюк. – М. : Просвещение, 1986.
6. Донцов И. И. Профессиональные представления студентов психологов / И. И. Донцов, Г. М. Белокрылова // Вопросы психологии. – 1999 – № 2. – С. 11-14.
7. Зимняя И. А. Педагогическая психология / И. А. Зимняя. – Ростов-на-Дону, 1998.
8. Забродин Ю. М. Мотивационно-смысловые связи в структуре направленности личности / Ю. М. Забродин, Б. А. Сосновский // Вопросы психологии. – 1989. – № 6. – С. 15-17.
9. Божович Л. И. Изучение мотивации поведения детей и подростков / Л. И. Божович. – М., 1972.

Downloads

Опубліковано

27-10-2012

Як цитувати

Мусаєв, К. Ф. (2012). ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ Й ЕМОЦІЙНІ ФАКТОРИ НАВЧАННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ У ПОЗАШКІЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 446–451. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1989

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек