ОРГАНІЗАЦІЯ МОВЛЕННЄВОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА

Автор(и)

  • О. В. Ковшар Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1996

Ключові слова:

особистість дошкільника, творча діяльність, мовленнєвотворча діяльність, індивідуальна та ініціативна творчість

Анотація

У статті автор розкриває суть поняття творча діяльність, мовленнєвотворча діяльність та її роль у розвитку особистості дошкільника, види мовленнєвотворчої діяльності та засоби її організації.

Ключові слова: особистість дошкільника, творча діяльність, мовленнєвотворча діяльність, індивідуальна та ініціативна творчість.

 

 

In article the author opens the maintenance of concepts creative activity, verbally-creative activity and their role in development of the person of the preschool child, kinds of verbally-creative activity and ways of its organization.

 

Key words: the person of the preschool child, creative activity, verbally-creative activity, individual and initiative creative

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 107 / PDF downloads: 56

Посилання

1. Ладивір С. Пізнавальний розвиток: пошук ефективних шляхів / С. Ладивір // Дошкільне виховання. – 2002. – № 10. – С. 4-7.
2. Прокопенко І. Ф. Педагогічна технологія: [посібник] / І. Ф. Прокопенко, В. І. Євдокимов. – Х. : Основа, 1995. – 105 с.
3. Эльконин Д. Б. Психология игры / Д. Б. Эльконин. – [2-е изд.] – М. : ГИЦ «ВЛАДОС», 1999. – 360 с.
4. Эмоциональное развитие дошкольника: [пособ. для воспитат. дет. сада] / А. В. Запорожец, Я. З. Неверович, А. Д. Кошелева и др.; под ред. А. Д. Кошелевой. – М. : Просвещение, 1985. – 176 с.

Downloads

Опубліковано

28-10-2012

Як цитувати

Ковшар, О. В. (2012). ОРГАНІЗАЦІЯ МОВЛЕННЄВОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 493–497. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1996

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек