ДІАЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • В. В. Морозов Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.2000

Ключові слова:

діалог, діалогічне навчання

Анотація

В статті розглядається діалогічний підхід до організації навчально-виховного процесу та його використання у практиці навчання середньої та вищої шкіл.

Ключові слова: діалог, діалогічне навчання.

The article deals with the diaglogical approach to teaching and learning process and its application at secondary schools and universities.

Key words: dialogue, dialogical training.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 95 / PDF downloads: 32

Посилання

1. Ковалев Г. А. Три парадигмы в психологии – три стратегии психологического воздействия / Г. А. Ковалев // Общение и диалог в практике обучения, воспитания и психологической консультации. – М. : АПН СССР, 1987. – С. 27-36.
2. Михайлов Ф. Т. Субъект, субъективность, культура / Ф. Т. Михайлов // Философия и жизнь. – 1987. – № 6. – С. 35-37.
3. Сборник методов диагностики и способов формирования профессиональных качеств личности будущего учителя: [учебн. пособие для студ. пединстит.] / под ред. Л. В. Кондрашовой. – Кривой Рог, 1993. – 149 с.
4. Чернокозов И. И. Профессиональная этика учителя: Книга для учителя / И. И. Чернокозов. – [2-е изд.] – К. : Рад. школа, 1988. – 221 с.

Downloads

Опубліковано

28-10-2012

Як цитувати

Морозов, В. В. (2012). ДІАЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 513–518. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.2000

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек