Індивідуальна робота зі студентами оркестрової секції на факультеті мистецтв у класі основного та додаткового музичних інструментів

Автор(и)

  • Георгій Олегович Білоненко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Іван Анатолійович Касілов Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Євген Сергійович Корольков Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2347

Ключові слова:

основний музичний інструмент, додатковий музичний інструмент, індивідуальна робота, агогіка, фразування, інтерпретація

Анотація

У статті розглянуто основні проблемні питання, які стосуються планування й організації навчального процесу під час проведення індивідуальних занять з основного та додаткового інструментів. Визначено та встановлено методичні шляхи щодо розв’язання проблемних ситуацій, які виникають під час засвоєння інструментальних дисциплін.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 116 / PDF downloads: 125

Біографії авторів

Георгій Олегович Білоненко, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

старший викладач

Іван Анатолійович Касілов, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

викладач

Євген Сергійович Корольков, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

викладач

Посилання

1. Бай Ю. Н. Методические рекомендации по изучению дидактических принципов обучения игре на музыкальных инструментах / Ю. Н. Бай. – Мелитополь : МПИ, 1989. – 28 с.
2. Давидов М. А. Київська академічна школа народно-інструментального мистецтва /М. А. Давидов. – Київ, 1998. – 224 с.
3. Крицький В. М. Педагогічні проблеми сучасної музично-виконавської підготовки студентів мистецьких спеціальностей // Збірник науково-
методичних статей Ніжинського державного університету. – Ніжин. – 2012. – Вип. 7. – С. 86–91.
4. Лёхин И. В. Словарь иностранных слов / И. В. Лёхин, Ф. Н. Петров. – [5-е изд., стер.]. – Москва : Государственное издательство иностранных и национальных словарей, 1955. – 854 с.
5. Паньков О. С. Питання формування виконавської майстерності в процесі навчання грі на баяні / О. С. Паньков. – Кривий Ріг, 1995. – 376 с.
6. Пляченко Т. М. Методика роботи з музично-інструментальними колективами: навч.-метод. посіб. [для студентів мистецького факультету педагогічного університету] / Т. М. Пляченко. – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2009. – 232 с.
7. Фіцула М. М. Педагогіка : [навч. посіб.] / М. М. Фіцула. – [3-тє вид., стер.]. – Київ : Академвидав, 2009. – 560 с. (Серія «Альма-матер»).
8. Чайка В. М. Основи дидактики : [навч. посіб.] / В. М. Чайка. – Київ : Академвидав, 2011. – 238 с. – (Серія «Альма-матер»).
9. Ястребов Ю. Г. Школа – училище – вуз. Проблемы и перспективы / Ю. Г. Ястребов. – Владивосток, 1988. – 232 с.

Downloads

Опубліковано

11-05-2016

Як цитувати

Білоненко, Г. О., Касілов, І. А., & Корольков, Є. С. (2016). Індивідуальна робота зі студентами оркестрової секції на факультеті мистецтв у класі основного та додаткового музичних інструментів. Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 3–7. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2347

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи