Індивідуальна робота зі студентами оркестрової секції на факультеті мистецтв у класі основного та додаткового музичних інструментів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2347Ключові слова:
основний музичний інструмент, додатковий музичний інструмент, індивідуальна робота, агогіка, фразування, інтерпретаціяАнотація
У статті розглянуто основні проблемні питання, які стосуються планування й організації навчального процесу під час проведення індивідуальних занять з основного та додаткового інструментів. Визначено та встановлено методичні шляхи щодо розв’язання проблемних ситуацій, які виникають під час засвоєння інструментальних дисциплін.
Завантаження
Metrics
PDF views
136
Abstract views: 127
/ PDF downloads: 136
Посилання
1. Бай Ю. Н. Методические рекомендации по изучению дидактических принципов обучения игре на музыкальных инструментах / Ю. Н. Бай. – Мелитополь : МПИ, 1989. – 28 с.
2. Давидов М. А. Київська академічна школа народно-інструментального мистецтва /М. А. Давидов. – Київ, 1998. – 224 с.
3. Крицький В. М. Педагогічні проблеми сучасної музично-виконавської підготовки студентів мистецьких спеціальностей // Збірник науково-
методичних статей Ніжинського державного університету. – Ніжин. – 2012. – Вип. 7. – С. 86–91.
4. Лёхин И. В. Словарь иностранных слов / И. В. Лёхин, Ф. Н. Петров. – [5-е изд., стер.]. – Москва : Государственное издательство иностранных и национальных словарей, 1955. – 854 с.
5. Паньков О. С. Питання формування виконавської майстерності в процесі навчання грі на баяні / О. С. Паньков. – Кривий Ріг, 1995. – 376 с.
6. Пляченко Т. М. Методика роботи з музично-інструментальними колективами: навч.-метод. посіб. [для студентів мистецького факультету педагогічного університету] / Т. М. Пляченко. – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2009. – 232 с.
7. Фіцула М. М. Педагогіка : [навч. посіб.] / М. М. Фіцула. – [3-тє вид., стер.]. – Київ : Академвидав, 2009. – 560 с. (Серія «Альма-матер»).
8. Чайка В. М. Основи дидактики : [навч. посіб.] / В. М. Чайка. – Київ : Академвидав, 2011. – 238 с. – (Серія «Альма-матер»).
9. Ястребов Ю. Г. Школа – училище – вуз. Проблемы и перспективы / Ю. Г. Ястребов. – Владивосток, 1988. – 232 с.
2. Давидов М. А. Київська академічна школа народно-інструментального мистецтва /М. А. Давидов. – Київ, 1998. – 224 с.
3. Крицький В. М. Педагогічні проблеми сучасної музично-виконавської підготовки студентів мистецьких спеціальностей // Збірник науково-
методичних статей Ніжинського державного університету. – Ніжин. – 2012. – Вип. 7. – С. 86–91.
4. Лёхин И. В. Словарь иностранных слов / И. В. Лёхин, Ф. Н. Петров. – [5-е изд., стер.]. – Москва : Государственное издательство иностранных и национальных словарей, 1955. – 854 с.
5. Паньков О. С. Питання формування виконавської майстерності в процесі навчання грі на баяні / О. С. Паньков. – Кривий Ріг, 1995. – 376 с.
6. Пляченко Т. М. Методика роботи з музично-інструментальними колективами: навч.-метод. посіб. [для студентів мистецького факультету педагогічного університету] / Т. М. Пляченко. – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2009. – 232 с.
7. Фіцула М. М. Педагогіка : [навч. посіб.] / М. М. Фіцула. – [3-тє вид., стер.]. – Київ : Академвидав, 2009. – 560 с. (Серія «Альма-матер»).
8. Чайка В. М. Основи дидактики : [навч. посіб.] / В. М. Чайка. – Київ : Академвидав, 2011. – 238 с. – (Серія «Альма-матер»).
9. Ястребов Ю. Г. Школа – училище – вуз. Проблемы и перспективы / Ю. Г. Ястребов. – Владивосток, 1988. – 232 с.
Downloads
Опубліковано
11-05-2016
Як цитувати
Білоненко, Г. О., Касілов, І. А., & Корольков, Є. С. (2016). Індивідуальна робота зі студентами оркестрової секції на факультеті мистецтв у класі основного та додаткового музичних інструментів. Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 3–7. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2347
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Георгій Олегович Білоненко, Іван Анатолійович Касілов, Євген Сергійович Корольков

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.