Експериментальна перевірка ефективності методики підготовки керівника вокального ансамблю
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2387Ключові слова:
методика, формувальний експеримент, керівник вокального ансамблю, навчально-виховний процес, спецкурсАнотація
Ху Манлі. Експериментальна перевірка ефективності методики підготовки керівника вокального ансамблю.
У статті розкривається ефективність авторської методики, запропонованої для фахової підготовки вчителя музики – керівника вокального ансамблю в системі вищої музично-педагогічної освіти України та Китаю. Визначено завдання формувального експерименту. Вибір методів, залучених до експериментального дослідження, пов’язаний із необхідністю отримання достовірних даних, які б засвідчили динаміку змін та ефективність системи вищої музично-педагогічної освіти, її відповідність вимогам щодо ролі та функцій освіти в підготовці майбутніх керівників вокального ансамблю завдяки впровадженню розробленої нами методики. Висвітлено основні етапи формування методичної підготовленості студентів до керівництва вокальним ансамблем
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Козир А. В. Вплив підсвідомого та безсвідомого на процес творчого становлення керівника дитячого хорового колективу / А. В. Козир // Наук. часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: [зб. наук. праць]. – Київ, 2005. – Вип. 4 (14). – С. 41–47.
3. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Галина Микитівна Падалка. – Київ : Освіта України, 2008. – 274 с.
4. Проблема особистості вчителя та його фахової підготовки: [зб. наук. праць] / за ред. М. Б. Євтуха. – Київ : ІСДО, 1994. – 115 с.
5. Цыпин Г. М. Психология музыкальной деятельности: проблемы, суждения, мнения: [учеб. пособ. для студ. вузов, обуч. по спец. «Муз. образов.»] / Геннадий Моисеевич Цыпин. – Москва : Интерпракс, 1994. – 373 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ху Манлі
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.