Модель індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів технічних спеціальностей ВНЗ

Автор(и)

  • Аліна Вікторівна Бугра Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2423

Ключові слова:

модель, моделювання, педагогічне моделювання, структура моделі, індивідуалізація, самостійна навчальна діяльність

Анотація

Бугра А. В. Модель індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів технічних спеціальностей ВНЗ.

У статті обґрунтовано необхідність розв’язання проблеми індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів технічних спеціальностей під час вивчення математики у вищому навчальному закладі. Автором запропоновано експериментальну модель індивідуалізації, яка містить цільовий, теоретико-методологічний, змістовий, технологічний, оцінно-результативний блоки. Методологічним підґрунтям побудови моделі визначено системний, синергетичний, особистісно зорієнтований, діяльнісний, варіативно-модельний і компетентнісний підходи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 107 / PDF downloads: 124

Біографія автора

Аліна Вікторівна Бугра, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет»

викладач

Посилання

1. Антропов В. А. Организация самостоятельной работы студентов / В. А. Антропов, Н. И. Шаталова. – Екатеринбург : Изд-во Урал. гос. ун-т путей сообщения, 2000. – 76 с.
2. Бабанский Ю. К. Проблемы повышения эффективности педагогических исследований / Ю. К. Бабанский. – Москва : Педагогика, 1982. – 192 с.
3. Кабак В. Модель підготовки майбутніх інженерів-педагогів технічного університету до професійної діяльності засобами комп’ютерних технологій / Віталій Кабак. – Нова педагогічна думка : Науково-методичний журнал. – 2013. – No 3 (75). – С. 63–66.
4. Кларин М. В. Инновационная модель обучения в зарубежных педагогических поисках / М. В. Кларин. – Москва : Педагогика, 1994. – 167 с.
5. Лопатко Є. О. Моделювання педагогічних систем і процесів / Є. О. Лопатко. – Слов’янськ : СДПУ, 2010. – 148 с.
6. Матвієнко О. В. Створення моделі спеціаліста на засадах теорії освітньої інноватики / О.В. Матвієнко // Педагогіка і психологія. – 2004. – No 3 (44). – С. 44–52.
7. Слюсаренко Н. В. Дистанційна форма навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів : [навч.-метод. посіб.] / Н. В. Слюсаренко, О. В. Кохановська. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2012. – 104 с.
8. Советов Б. Я. Моделирование систем : [учеб. для вузов] / Б. Я. Советов, С. А. Яковлев. – [3-е изд., перераб. и доп.]. – Москва : Высш. школа, 2001. – 343 с.
9. Философский энциклопедический словарь / [ред. Аверинцев С. С.]. – [2-е изд.]. – Москва : Сов. энциклопедия, 1989. – 815 с.
10. Чиж А. Н. История вопроса разработки модели учителя в 60-80-е годы ХХ столетия / А. Н. Чиж // Ціннісні пріоритети освіти у ХХІ столітті : Орієнтири та напрямки сучасної освіти : Матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. конф. / редкол. В. С. Курило та ін. ; М-во освіти і науки України, Луганський нац. пед. ун-т імені Тараса Шевченка. – Луганськ. – 2005. –Ч. 4. – С. 261–269

Downloads

Опубліковано

14-01-2016

Як цитувати

Бугра, А. В. (2016). Модель індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів технічних спеціальностей ВНЗ. Educational Dimension, 47, 24–29. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2423

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи