Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів

Автор(и)

  • Сергій Петрович Семенець Житомирський державний університет імені Івана Франка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2441

Ключові слова:

дидактична модель, методи навчання, розвивально-задачний метод навчання математики

Анотація

Семенець С. П. Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів.

У контексті особистісно-розвивального підходу проаналізовано методи навчання математики, створено нелінійну дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності учнів. За результатами змістово-теоретичного аналізу та дидактичного моделювання розроблено розвивально-задачний метод навчання математики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 112 / PDF downloads: 176

Біографія автора

Сергій Петрович Семенець, Житомирський державний університет імені Івана Франка

доктор педагогічних наук, професор

Посилання

1. Бобков В. В. Дифференцированный подход к обучению: психоинформационная точка зрения. Часть 1 / В. В. Бобков / [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://zhurnal.ape.relarn.ru/articles/2006/041.pdf, 29. 06. 2006 р.
2. Богоявленская Д. Б. Психология творческих способностей : [уч. пособ. для студ. высш. учеб. заведений] / Д. Б. Богоявленская. – Москва : Академия, 2002. – 320 с.
3. Выготский Л. С. Педагогическая психология / Л. С. Выготский – Москва : Педагогика, 1991. – 480 с.
4. Гальперин П. Я. Формирование умственных действий и понятий / П. Я. Гальперин. – Москва : МГУ, 1965. – 146 с.
5. Давыдов В. В. Виды обобщения в обучении (логико-психологические проблемы построения учебных предметов) / В. В. Давыдов. – Москва : Педагогика, 1972. – 424 с.
6. Дусавицкий А. К. Развивающее образование: теория и практика. Статьи / А. К. Дусавицкий. – Харьков : ХНУ. – 2002. – 146 с.
7. Лернер И. Я. Дидактические основы методов обучения / И. Я. Лернер. – Москва : Педагогика, 1981. – 186 с.
8. Семенець С. П. Методологія і теорія розвивального навчання математики : [монографія] / С. П. Семенець. – Житомир : Вид-во О. О. Овенок, 2015. – 236 с.
9. Семенець С. П. Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики / С. П. Семенець // Педагогіка вищої та середньої школи : [зб. наук. праць] / ДВНЗ «Криворізький національний університет». – Кривий Ріг, 2015. – Вип. 46. – С. 207-212.
10. Слепкань З. И. Психолого-педагогические основы обучения математике / З. И. Слепкань. – Київ : Рад. школа, 1983. – 192 с.
11. Сухомлинський В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори : у 5 т. – Київ : Рад. шк., 1976. – Т. 1. – 544 с.
12. Талызина Н. Ф. Управление процессом усвоения знаний / Н. Ф. Талызина. – Москва : МГУ, 1975. – 343 с.

Downloads

Опубліковано

23-07-2019

Як цитувати

Семенець, С. П. (2019). Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів. Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 118–125. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2441

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають