Структурування змісту навчального матеріалу курсу за вибором у процесі фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2573Ключові слова:
соціально-педагогічна підготовка, соціальні педагоги, дидактичний супровід, соціально-педагогіна діяльність, курс за виборомАнотація
Клюй Л. В. Структурування змісту навчального матеріалу курсу за вибором у процесі фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів.
У статті порушено питання розроблення дидактичного супроводу в умовах соціально-педагогічної підготовки майбутніх соціальних педагогів у змісті курсу за вибором. Дидактичний супровід щодо основних напрямків соціально-педагогічної діяльності певною мірою нівелює перевагу теоретичного блоку дисциплін над практичним, пов’язаним із формуванням фахових умінь і навичок, сприяючи виробленню проективних умінь і навичок майбутніх фахівців.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 106
/ PDF downloads: 128
Посилання
1. Верхола А. П. Дидактические основы оптимизации процесса обучения дисциплинам вуза: автореферат дис. на соискание ученой степени д-ра пед. наук: спец. 13.00.01 «Теория и история педагогики» / А. П. Верхола. – Киев, 1989. – 49 с.
2. Кларин М. В. Педагогические технологии в учебном процессе. Анализ зарубежного опыта / М. В. Кларин. – Москва : Знание, 1989. – 80 с.
2. Кларин М. В. Педагогические технологии в учебном процессе. Анализ зарубежного опыта / М. В. Кларин. – Москва : Знание, 1989. – 80 с.
Downloads
Опубліковано
25-06-2015
Як цитувати
Клюй, Л. В. (2015). Структурування змісту навчального матеріалу курсу за вибором у процесі фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 22–28. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2573
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Любов Вікторівна Клюй
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.