Структурування змісту навчального матеріалу курсу за вибором у процесі фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів

Автор(и)

  • Любов Вікторівна Клюй Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2573

Ключові слова:

соціально-педагогічна підготовка, соціальні педагоги, дидактичний супровід, соціально-педагогіна діяльність, курс за вибором

Анотація

Клюй Л. В. Структурування змісту навчального матеріалу курсу за вибором у процесі фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів.

У статті порушено питання розроблення дидактичного супроводу в умовах соціально-педагогічної підготовки майбутніх соціальних педагогів у змісті курсу за вибором. Дидактичний супровід щодо основних напрямків соціально-педагогічної діяльності певною мірою нівелює перевагу теоретичного блоку дисциплін над практичним, пов’язаним із формуванням фахових умінь і навичок, сприяючи виробленню проективних умінь і навичок майбутніх фахівців.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 104 / PDF downloads: 128

Біографія автора

Любов Вікторівна Клюй, Інститут педагогіки НАПН України

аспірант

Посилання

1. Верхола А. П. Дидактические основы оптимизации процесса обучения дисциплинам вуза: автореферат дис. на соискание ученой степени д-ра пед. наук: спец. 13.00.01 «Теория и история педагогики» / А. П. Верхола. – Киев, 1989. – 49 с.
2. Кларин М. В. Педагогические технологии в учебном процессе. Анализ зарубежного опыта / М. В. Кларин. – Москва : Знание, 1989. – 80 с.

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Клюй, Л. В. (2015). Структурування змісту навчального матеріалу курсу за вибором у процесі фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 22–28. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2573

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи