Історична освіта в загальноосвітніх школах Німеччини
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2626Ключові слова:
історична освіта, підходи до навчання історії, зміст освіти, історичне критичне мисленняАнотація
Селищева І. А. Історична освіта в загальноосвітніх школах Німеччини.
У статті розглядаються загальні підходи до історичної освіти в загальноосвітніх школах Німеччини в контексті вимог Ради Європи та з урахуванням національних традицій.
З огляду на мету сучасної історичної освіти, сформульованої EUROCLIO, визначено ті питання, які нині залишаються відкритими і потребують розв’язання.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 122
/ PDF downloads: 148
Посилання
1. Заксе М. Вивчення історії у старшій профільній школі на прикладі Німеччини [Електронній ресурс] / М. Захсе. – Режим доступу: http://www.novadoba. org.ua/ ukr/node/60
2. Лью-Роорд Й. ван дер. EUROCLIO – 10 років роботи над вивченням і викладанням історії [Електронний ресурс] / Йоке ван дер Лью-Роорд. – Режим доступу: http://www.novadoba.org.ua/ukr/node/54
3. Страдлінг Р. Проблеми викладання історії у ХХІ столітті [Електронний ресурс] / Р. Страдлінг. – Режим доступу: http://www.novadoba.org.ua/ukr/node/53
2. Лью-Роорд Й. ван дер. EUROCLIO – 10 років роботи над вивченням і викладанням історії [Електронний ресурс] / Йоке ван дер Лью-Роорд. – Режим доступу: http://www.novadoba.org.ua/ukr/node/54
3. Страдлінг Р. Проблеми викладання історії у ХХІ столітті [Електронний ресурс] / Р. Страдлінг. – Режим доступу: http://www.novadoba.org.ua/ukr/node/53
Downloads
Опубліковано
25-06-2015
Як цитувати
Селищева, І. А. (2015). Історична освіта в загальноосвітніх школах Німеччини. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 261–265. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2626
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ірина Анатоліївна Селищева
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.