Історична освіта в загальноосвітніх школах Німеччини

Автор(и)

  • Ірина Анатоліївна Селищева Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2626

Ключові слова:

історична освіта, підходи до навчання історії, зміст освіти, історичне критичне мислення

Анотація

Селищева І. А. Історична освіта в загальноосвітніх школах Німеччини.

У статті розглядаються загальні підходи до історичної освіти в загальноосвітніх школах Німеччини в контексті вимог Ради Європи та з урахуванням національних традицій.
З огляду на мету сучасної історичної освіти, сформульованої EUROCLIO, визначено ті питання, які нині залишаються відкритими і потребують розв’язання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 122 / PDF downloads: 148

Біографія автора

Ірина Анатоліївна Селищева, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

здобувач

Посилання

1. Заксе М. Вивчення історії у старшій профільній школі на прикладі Німеччини [Електронній ресурс] / М. Захсе. – Режим доступу: http://www.novadoba. org.ua/ ukr/node/60
2. Лью-Роорд Й. ван дер. EUROCLIO – 10 років роботи над вивченням і викладанням історії [Електронний ресурс] / Йоке ван дер Лью-Роорд. – Режим доступу: http://www.novadoba.org.ua/ukr/node/54
3. Страдлінг Р. Проблеми викладання історії у ХХІ столітті [Електронний ресурс] / Р. Страдлінг. – Режим доступу: http://www.novadoba.org.ua/ukr/node/53

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Селищева, І. А. (2015). Історична освіта в загальноосвітніх школах Німеччини. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 261–265. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2626

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають