Особливості підготовки методичних посібників з хімії для навчання студентів-іноземців
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2664Ключові слова:
хімія, викладання хімії, студенти-іноземці, методичний посібникАнотація
Часова Е. В., Івчук В. В. Особливості підготовки методичних посібників з хімії для навчання студентів-іноземців.
Розглянуто деякі питання підготовки навчальних посібників з хімії для студентів-іноземців підготовчого відділення. Запропоновано ефективний навчальний посібник, спрямований на інтенсифікацію процесу вивчення хімії, що містить навчальний тлумачний термінологічний словник хімічних термінів українською, російською, англійською, французькою та арабською мовами.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 119
/ PDF downloads: 87
Посилання
1. Борисова Е. В. Логические схемы в учебных картах на занятиях с иностранными студентами по химии / Е. В. Борисова // Международное сотрудничество в образовании. – 2004. – Ч. 2. – С. 171–174.
2. Вишнякова С. А. О принципе учета влияния коммуникативного намерения на структурно-смысловую организацию текста как ведущего при анализе дискурса научного текста /
С. А. Вишнякова // Материалы ХХХVIII межд. филол. конф.: Русский язык как иностранный и методика его преподавания. – СПб. – 2008. – Вып. 20. – С. 141-150.
3. Вишнякова С. А. Функциональный подход к обучению понимания научно-учебного теста (на материале делового общения) / С. А. Вишнякова // Актуальные проблемы гуманитарного знания в техническом вузе (II Всероссийская научно-методическая конференция). – СПб. – 2009. – С. 120-122.
4. Гаршин А. П. Толковый словарь по химии для школьника, абитуриента, студента / А. П. Гаршин. – СПб.: Изд-во «Деан», 2004. – 336 с.
5. Пидкасистый П. И. Теоретические основы обучения студентов знаниям и методам познавательной деятельности / П. И. Пидкасистый, Б. И. Коротяев, В. И. Хозяинов // Современная высшая школа. – 1980. – No 2. – С. 138-143.
6. Сатбалдина С. Т. Рекомендации по моделированию учебной деятельности с целью развития творческого мышления на уроках химии / С. Т. Сатбалдина // Методика формирования системы знаний при изучении химических дисциплин в педвузе: сб. науч. работ. – М., 1983. – С. 159-167.
7. Хомченко Г. П. Пособие по химии для поступающих в вузы / Г. П. Хомченко. – М. : Издательство «Новая Волна», 2000. – 464 с.
2. Вишнякова С. А. О принципе учета влияния коммуникативного намерения на структурно-смысловую организацию текста как ведущего при анализе дискурса научного текста /
С. А. Вишнякова // Материалы ХХХVIII межд. филол. конф.: Русский язык как иностранный и методика его преподавания. – СПб. – 2008. – Вып. 20. – С. 141-150.
3. Вишнякова С. А. Функциональный подход к обучению понимания научно-учебного теста (на материале делового общения) / С. А. Вишнякова // Актуальные проблемы гуманитарного знания в техническом вузе (II Всероссийская научно-методическая конференция). – СПб. – 2009. – С. 120-122.
4. Гаршин А. П. Толковый словарь по химии для школьника, абитуриента, студента / А. П. Гаршин. – СПб.: Изд-во «Деан», 2004. – 336 с.
5. Пидкасистый П. И. Теоретические основы обучения студентов знаниям и методам познавательной деятельности / П. И. Пидкасистый, Б. И. Коротяев, В. И. Хозяинов // Современная высшая школа. – 1980. – No 2. – С. 138-143.
6. Сатбалдина С. Т. Рекомендации по моделированию учебной деятельности с целью развития творческого мышления на уроках химии / С. Т. Сатбалдина // Методика формирования системы знаний при изучении химических дисциплин в педвузе: сб. науч. работ. – М., 1983. – С. 159-167.
7. Хомченко Г. П. Пособие по химии для поступающих в вузы / Г. П. Хомченко. – М. : Издательство «Новая Волна», 2000. – 464 с.
Downloads
Опубліковано
19-02-2015
Як цитувати
Часова, Е., & Івчук, В. (2015). Особливості підготовки методичних посібників з хімії для навчання студентів-іноземців. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 128–131. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2664
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Елла Часова, Віталій Івчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.