Дидактичні умови ефективної реалізації навчального діалогу під час вивчення іноземних мов у технічних вишах
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2687Ключові слова:
дидактичні умови, навчальний діалог, іншомовна професійно зорієнтована мовленнєва компетентністьАнотація
Лапіна В. О. Дидактичні умови ефективної реалізації навчального діалогу під час вивчення іноземних мов у технічних вишах.
У статті розглянуто умови ефективного упровадження навчального діалогу в процес вивчення іноземних мов як засобу формування мовленнєвої компетентності студентів технічних спеціальностей, які враховують особливості окресленого процесу (іншомовний аспект, професійний контекст та специфіку обраного дидактичного засобу) та сприяють ефективній організації діалогічного навчання на засадах педагогіки співпраці.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 101
/ PDF downloads: 103
Посилання
1. Бакум З.П. Теоретико-методичні засади навчання фонетики української мови в гімназії : [монографія] / Зінаїда Павлівна Бакум. - Кривий Ріг : Видавничий дім, 2008. - 338 с.
2. Бондаревская Е. В., Кульневич С. В. Педагогика : личность в гуманистических теориях и системах воспитания : учеб. пособие [для педвузов] / Е. В. Бондаревская. – М. – Ростов н/Д, 1999. – 560 с.
3. Венедиктова С. Л. Проектная деятельность учащихся на уроках немецкого языка / С. Л. Венедиктова // Иностранные языки в школе. – 2002. – No 1. – С. 25–29.
4. Грабовська Т. Формування позитивної мотивації діяльності особистості /Т. Грабовська, О. Киричук // Рідна школа. – 2002. – No 4. – С. 12–14.
5. Крат О. І. Компоненти системи навчання іноземної мови професійного спрямування через зміст професійної діяльності /
О. І. Крат // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. – Серія «Педагогіка і психологія». – 2011. – No 2 (2). – С. 69–74.
6. Методика интенсивного обучения иностранным языкам : [учеб. пособ.] ; под. ред. В. А. Бухбиндера, Г. А. Китайгородской. – К. : Высшая школа, 1988. – 343 с.
7. Молодий науковець ХХІ століття : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Кривий Ріг, 5 квітня 2012 р.) / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Криворізький національний університет» ; за ред. З. П. Бакум. - Кривий Ріг : СПД Залозний В. В., 2012. - 340 с.
8. Олійник П. М. Дидактичні принципи навчання та їх дидактико-методичні особливості / П. М. Олійник // Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі / С. У. Гончаренко, П. М. Олійник, В. К. Федорченко та ін. ; за ред. С. У. Гончаренка, П. М. Олійника. – К. : Вища шк., 2003. – С. 55–68.
2. Бондаревская Е. В., Кульневич С. В. Педагогика : личность в гуманистических теориях и системах воспитания : учеб. пособие [для педвузов] / Е. В. Бондаревская. – М. – Ростов н/Д, 1999. – 560 с.
3. Венедиктова С. Л. Проектная деятельность учащихся на уроках немецкого языка / С. Л. Венедиктова // Иностранные языки в школе. – 2002. – No 1. – С. 25–29.
4. Грабовська Т. Формування позитивної мотивації діяльності особистості /Т. Грабовська, О. Киричук // Рідна школа. – 2002. – No 4. – С. 12–14.
5. Крат О. І. Компоненти системи навчання іноземної мови професійного спрямування через зміст професійної діяльності /
О. І. Крат // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. – Серія «Педагогіка і психологія». – 2011. – No 2 (2). – С. 69–74.
6. Методика интенсивного обучения иностранным языкам : [учеб. пособ.] ; под. ред. В. А. Бухбиндера, Г. А. Китайгородской. – К. : Высшая школа, 1988. – 343 с.
7. Молодий науковець ХХІ століття : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Кривий Ріг, 5 квітня 2012 р.) / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Криворізький національний університет» ; за ред. З. П. Бакум. - Кривий Ріг : СПД Залозний В. В., 2012. - 340 с.
8. Олійник П. М. Дидактичні принципи навчання та їх дидактико-методичні особливості / П. М. Олійник // Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі / С. У. Гончаренко, П. М. Олійник, В. К. Федорченко та ін. ; за ред. С. У. Гончаренка, П. М. Олійника. – К. : Вища шк., 2003. – С. 55–68.
Downloads
Опубліковано
19-02-2015
Як цитувати
Лапіна, В. (2015). Дидактичні умови ефективної реалізації навчального діалогу під час вивчення іноземних мов у технічних вишах. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 231–236. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2687
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Вікторія Лапіна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.