Сучасні підходи до професійної підготовки вчителя початкової школи

Автор(и)

  • Ірина Казанжи

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2722

Ключові слова:

професійна підготовка, інноваційна діяльність, фундаменталізація освіти, модернізація вищої педагогічної школи, персоналізований підхід

Анотація

Казанжи І. В. Сучасні підходи до професійної підготовки вчителя початкової школи.

У статті проаналізовано сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів, визначено умови модернізації підготовки вчителя початкової школи в системі вищої педагогічної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 82 / PDF downloads: 76

Посилання

1. Артюшина М. В. Інноваційний підхід у викладанні психолого-педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах освіти України / М. В. Артюшина // Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка. –2009. – Випуск 3.
2. Васянович Г. П. Педагогіка і психологія / Григорій Петрович Васянович // Васянович Г. Вибрані твори: в 5-ти т. – Т. 4: Збірник наукових праць. – Львів : Сполом, 2010. – 512 с.
3. Гончаренко С. Фундаметналізація освіти як дидактичний принцип / Семен Гончаренко // Шлях освіти. – 2008. – No 1. – С. 2–6.
4. Кустовська О. В. Методологія системного підходу та наукових досліджень: курс лекцій / О. В. Кустовська. – Тернопіль : Економічна думка, 2005. – 127 с.
5. Митина Л. Н. Личностное и профессиональное развитие человека в новых социально-экономических условиях / Л. Н. Митина // Вопросы психологии. – 1977. – No 4 –С. 29–32.
6. Онищук Л. А. Фундаментальність – категорія якості освіти та освіченості сучасної людини / Л. А. Онищук // Шлях освіти. – 2011. – No 2 (60). – С. 15–20.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Казанжи, І. (2014). Сучасні підходи до професійної підготовки вчителя початкової школи. Educational Dimension, 43, 28–32. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2722

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи